mikä on teidän parhain mitali?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mikä on teidän parhain mitali?mistä? ja minkä arvoinen?

Sivut

Kommentit (49)

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eihän noilla nyt niin väliä ole, eikä ainakaan ylimielisyys ole hyväksi, jos ylpeänä joku esittelee, kun "itsellä" on kaikki parhaat mitalit. Nehän on vain netissä olevia virtuaalimitaleja, mutta hyvä lisä ollut aina näillä sivuilla siitä asti, kun ne tulivat.

Mulla löytyy ihan perussetti eli kultaryntäys 2. mitali, 5 mitalit akupediasta ja galleriasta ja sitten hopeaa ja 1 mitalia joistain peleistä, muistaakseni yksi on hopea, vaikka pitäisi olla 1 mitali siinä on bugi ja se on ollut niin jo kuukausi tolkulla, ja tulee olemaankin, mutta ei se sinänsä haittaa.

Paras mitalini on trampoliinipuhalluksessa 1. mitali ja sen toplistan 2 sija.

Vierailija

Luulisin, että arvokkain mitalini on Karhukoplan trampoliinipuhallukseta saatu 1. mitali, koska siinä pelissä on aika haastavaa saada ykkösmitalia.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minun parhaat mitallit ovat 1 mitallit Keskustelusta,Ankallisvisasta, Hessun hahmovisa,kuolemattomat kuplat. On muuten aika tyhmää kun ei voi saada 1 tai 2 mitallia "Tunnista piirtäjä" pelissä.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulla parhaat ovat Keskustelumitali 1 ja Kuolemattomat kuplat mitali 1. Kuolemattomat kuplat on hauska peli. :)

(Mä olen muuten jo ylittänyt 100. viestin rajan).

Vierailija

mulla on kaikista melkeen aina toi 2 mitali :D Muuten paljon tos Kuolemattomat Kuplat pelis pitää saada et saa sen ykkösen? Ku mulla on joka kyssä menty 1 sekunnilla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat