Olisiko kivaa, jos Aku Ankan nettisivut lakkautettaisiin?????????

Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Minun mielestäni ei.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Ihmettelen että, miksi se olisi kenenkään rekisteröityneen käyttäjän mielestä kivaa? Eli arvaa 2 kertaa, minun vastaukseni.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Äärimmäisen kivaa olisi. Hyppisin oikein ilosta. (vitsi...)

Mr. Dargnes kirjoitti: Ja miettikää kun teette topicceja, tämänkin kysymyksen olisi voinut laittaa vaikka Of Topicciin.

On sen verran öhh... amatöörimäinen kysymys, että tuskinpa Off-Topicaan olisi tälle hyvä paikka. Pikemminkin se "älyttömät kysymykset".

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei se kivaa olis, ei saisi muiden Ankka-fanien kanssa vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä. Se on kivaa nähdä, mitä mieltä muut ovat asioista, se avartaa maailmaa. Mutta vaikka nää laukkautettaisiinkin, niin ei maailma siihen kaadu. Täytyy olla realistinen eikä saa aina ajatella tunteillaa. Mutta toivottavasti Akun sivut eivät koskaan kaadu.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, jokainen tai ainakin melkein joka käy näillä sivuilla ei toivoisi sivuston lakkauttamista. Turha sitä sen enempää on miettiä joten en pitäisi siitä, että Ankka sivut laukkautettaisiin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Ei se olisi kivaa. Ja miettikää kun teette topicceja, tämänkin kysymyksen olisi voinut laittaa vaikka Of Topicciin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat