Rumin sana Aku Ankassa??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä mikä on rumin sana minkä muistaisitte Akun tai muun hahmon sanoneen? yleensä on todella hempeitä kirosana muunnoksia kylläkin mutta itse ainakin muistaisin Akun sanoneen joskus h*lvetti, en ole aivan varma tästä mutta oman muistin mukaan.

Kommentit (6)

Vierailija

teekoo kirjoitti:En ole edellämainittuja huomannut, mutta tulee mieleen Daniel Brancan sarjakuvasta, jossa Aku ja Teppo Tulppu tapansa mukaisesti tappelevat ja tuhoavat toistensa kodit hedelmäpuiden takia. Viimeisessä ruudussa on lause joka "likaisessa" mielikuvituksessani sisälti miedon "innuendon". Tämä oli "Pässinpökkimä pölvästi", if you know what I mean. Siis se on tosi mieto, mutta jäi mieleen.<br />

<br />

On niitä muitakin, kuten vanha Manuel Gonzalesin sarjan suomennos "Tästä lähin en enää sekaannu lapsiin" Mikin sanomana tai Heklan taikasanat "Kun muna aukeaa, niin sieltä laukeaa...", eikä unohdeta hieman uudempaa Riitan sanomaa: "Anteeksi... tulin vähän liian kovaa".<br />

<br />

On niitä muitakin hieman kaksimielisiä kontekstista irroitettuja juttuja nähty akkarissa (joita tuskinpa tarkoituksella on laitettu, ), mutta en varsinaisia kirosanoja ole nähnyt, ainakaan useita.<br />

<br />

Lisätään kansan pyynnöstä muutama kaksimielinen:<br />

"Kroppani alkaa karjua piparin puutteesta"<br />

"Voisitteko mennä uudestaan suihkuun minun nähteni? Taisin äsken katsoa toisaalle"<br />

"Hupsista! Tuota... tämä ei ole sitä, miltä näyttää. Voin selittää kaiken. Isä! Ja porsaat!"<br />

"Kukaan ei näe meitä kun harjoitamme syntiä"<br />

"Haa! Eikös tuolla perällä pilkistä muna?"<br />

"Ilman tekotukkaakin olet sama vanha pallinaama" - On se pallinaama oikeasti siinä.<br />

"Espanja on täynnä rohkeita miehiä. Se on totta. Mutta... saako joku munan seisomaan pystyssä?" - Tajusin vasta myöhemmin<br />

"Kuulitteko? Roope myy kamaa avaruudesta!" - Ohimennen vilahti<br />

"Minä teen sillä rahaa - mutta sitä käytetään kynttilöissä ja saippuoissa sekä liukasteena. Liukasteena?" - Teitä naurattaisi, jos näkisitte ankanpojan ilmeen.<br />

"Hoh hoo! Lienenkö ensimmäinen, joka on pannut Roopea halvalla?"<br />

"Ki-ki-kiitos, Eka. Ei kestä kaveri. Minulla on ilo kertoa, että olet litimärkä." - Kuva tähän on hämmentävä.<br />

"Tsiip Kluk. Kot. Kaaka kaa! (Aloitetaan alusta. Muistatko päivän, kun pesässäni ei ollutkaan munaa?)" - Hämmentävä.<br />

<br />

Huom. Kaikki on ollut jossain sarjakuvassa, mutta poistakaa viesti jos on mielestänne liian törkeä.

Youtubessa on videoita noista Aku Ankan kaksimielisistä jutuista. :D

Ne on ihan suomeks siinä.

Vierailija

wierii kirjoitti:Yksi on pistänyt silmääni: Karhukoplalainen sanoi veljilleen: Pallinaamat.

Jepskukkuu! Mitäs sinne lehteen on lipsahtanu?

Vierailija

En ole edellämainittuja huomannut, mutta tulee mieleen Daniel Brancan sarjakuvasta, jossa Aku ja Teppo Tulppu tapansa mukaisesti tappelevat ja tuhoavat toistensa kodit hedelmäpuiden takia. Viimeisessä ruudussa on lause joka "likaisessa" mielikuvituksessani sisälti miedon "innuendon". Tämä oli "Pässinpökkimä pölvästi", if you know what I mean. Siis se on tosi mieto, mutta jäi mieleen.

On niitä muitakin, kuten vanha Manuel Gonzalesin sarjan suomennos "Tästä lähin en enää sekaannu lapsiin" Mikin sanomana tai Heklan taikasanat "Kun muna aukeaa, niin sieltä laukeaa...", eikä unohdeta hieman uudempaa Riitan sanomaa: "Anteeksi... tulin vähän liian kovaa".

On niitä muitakin hieman kaksimielisiä kontekstista irroitettuja juttuja nähty akkarissa (joita tuskinpa tarkoituksella on laitettu, ), mutta en varsinaisia kirosanoja ole nähnyt, ainakaan useita.

Lisätään kansan pyynnöstä muutama kaksimielinen:

"Kroppani alkaa karjua piparin puutteesta"

"Voisitteko mennä uudestaan suihkuun minun nähteni? Taisin äsken katsoa toisaalle"

"Hupsista! Tuota... tämä ei ole sitä, miltä näyttää. Voin selittää kaiken. Isä! Ja porsaat!"

"Kukaan ei näe meitä kun harjoitamme syntiä"

"Haa! Eikös tuolla perällä pilkistä muna?"

"Ilman tekotukkaakin olet sama vanha pallinaama" - On se pallinaama oikeasti siinä.

"Espanja on täynnä rohkeita miehiä. Se on totta. Mutta... saako joku munan seisomaan pystyssä?" - Tajusin vasta myöhemmin

"Kuulitteko? Roope myy kamaa avaruudesta!" - Ohimennen vilahti

"Minä teen sillä rahaa - mutta sitä käytetään kynttilöissä ja saippuoissa sekä liukasteena. Liukasteena?" - Teitä naurattaisi, jos näkisitte ankanpojan ilmeen.

"Hoh hoo! Lienenkö ensimmäinen, joka on pannut Roopea halvalla?"

"Ki-ki-kiitos, Eka. Ei kestä kaveri. Minulla on ilo kertoa, että olet litimärkä." - Kuva tähän on hämmentävä.

"Tsiip Kluk. Kot. Kaaka kaa! (Aloitetaan alusta. Muistatko päivän, kun pesässäni ei ollutkaan munaa?)" - Hämmentävä.

Huom. Kaikki on ollut jossain sarjakuvassa, mutta poistakaa viesti jos on mielestänne liian törkeä.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat