Onko teillä Minä:jotakin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulla ei ole, mutta toivon minä Roope-setää syntymäpäivälahjaksi, jotka ovat 7.2.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Meiltä ei löydy yhtään me-kirjaa. <br />

<p />

Ps: Onnea synttäreistä, 91800! Meidän synttärit ovat aika lähekkäin, koska minun synttärini on 5.2! Kaksi päivää vain väliä!

Ja mulla on synttärit päivän sen jälkeen kun 91800, joten aika lähellä. Mulla on Minä Aku Ankka, Minä Roope setä ja Me Tupu Hupu Lupu. Musta toi Me Tupu Hupu Lupu- kirjan nimi on vähän kummallinen, sillä siitähän puuttuu yksi pilkku ja 'ja'-sana. Olisi hauska tietää miksi siihen ei ole laitettu niitä.

Vierailija

Minulla ei ole yhtään Minä... kirjaa. Haluaisin, mutta ne on aika kalliita.

Ps. Onnea, vaikka synttärisi onkin vasta ensi kuussa.

Vierailija

adz ja Sami-96- olette onnen pekkoja, varmaan olette ylpeitä, nehän o kamalan kalliita. Onko ne hyvä kuntoisia??

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla löytyy vaan Minä Roope-Setä(3p) ku missään Divarissa tai kirpparilta ei löydy ja kirja kaupoista oon löytäny vaan Minä Roope-Setä kirjan(5p). Eks ne alun perin ollu joku Rinnakais kirja jollekki Ankkalinnan kaupalle joka oli 70-luvulla. Sitten oli myös Alennus kirja mutta sitten oli myös rinnakasi kirja ja kaikki mitkä mä oon nähny on ollu Minä tai Me kirjoja. Tietääks kukaan mistä niitä saa nykysin.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Kiitos! adz, sinulla on aika paljon Minä kirjoja en tiennyt että mä Hessu kirjakin on olemassa! Kiitos tiedosta!:)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Meiltä ei löydy yhtään me-kirjaa.

Ps: Onnea synttäreistä, 91800! Meidän synttärit ovat aika lähekkäin, koska minun synttärini on 5.2! Kaksi päivää vain väliä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat