Kiva tarinanjatkoleikki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä leikissä täytyy jatkaa tarinaa kahdella LAUSEELLA ja lauseiden tulee olla ASIALLISIA ja niiden perässä joku sana josta tarinaa voi jatkaa. EI NÄIN: "..ja jatkoi matkaansa vessanpönttöön ja kakkasi"

VAAN NÄIN: ".. ja jatkoi matkaansa polulle, jonka päässä oli suuri kyltti. Kyltissä luki.."

Minä avaan tämän leikin. HUOM! Kukaan ei saa lopettaa tätä tarinaa. Minä lopetan sen kun se on sopivassa kohdassa :). MYÖSKÄÄN UUTTA tarinaa ei saa aloittaa.

Aloitan leikin nyt:

Mulju ja Kiemuramies kävelivät valtatien reunaa. He etsivät ankkalinnaa, mutteivät tienneet, missäpäin se on, joten he...

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

(Täytyy vain arvuutella miten tarina menee kun tolleen vaihtavat paikkaa!)

...kaasua, Kiemuramies kiljuu pysähdy, otetaan Ankka kyytiin! Mulju lipoi huuliaan! Taksi pysähtyi ja..

Vierailija

...nähnyt Iineksellä, mutta ovessa oli lappu siinä luki:Olet taas myöhässä joten olen Mummolla. Aku ehdotti ukoille että ajettais taksilla samantien Mummolaan, siellä vasta herkkuja onkin! Niinpä..

Vierailija

...PAMAUS rengas meni puhki. Taksikuski sano liikaa painoo, menkää apostolin kyydillä! Akun räpylöitä väsytti ja tahtoi jommankumman kantavan reppuselässä, Mulju ja Kiemuramies kinasteli kumpi kantaa Ankkaa, mutta..

Vierailija

..niin että Aku törmäsi puuhun. Äkkiä Kiemuramies ja Mulju olivat saavuttaneet Akun, joka näki nyt tähtiä..ainaki Otavan..Mulju kysyi Kiemuramieheltä:...

Vierailija

...Mitä kääkkistä sää juokset täällä? -Aku vastaa hengästyneenä: Mua pelottaa noi ukot ja mulla on kiire mummolaan. Hannu sanoo:...

Vierailija

...kutsui ukot Iineksen luokse syömään. Aku ajatteli että Iines ei olisi vihainen jos mukana on muitakin...Perillä..

jonezum
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

..onko sinulla tikkuja? kiemuramies vastasi:ei ole. onko sinulla. aku ehti karkuun kun he keskustelivat mutta kiemuramies vetäisi taskustaan aseen nimeltä....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat