Ainesta ankka piirtäjäksi

Niin, kenestä MUUSTA käyttäjästä kuin itsestäsi on mielestäsi ainesta ankka piirtäjäksi?

Sivut

Kommentit (40)

adz kirjoitti:

judoka kirjoitti:

adz kirjoitti:Et kai ole läpi piirtänyt?

Keneltä kysyt?

Olisi pitänyt vastata vastaa viestiin, mutta kun tiesin että vastaukseni menee Henna-Duckin alias Heta95 alle, ja näytti että suoraan läpi piirretty..

Niin. Kyllä se minustakin näyttä läpipiirretyltä, mutta hieno se kuitenkin on! (Ei millään pahalla Henna_Duck):d;)

Vierailija

Ohohhoh!! Tässähän ihan mykistyypi..kiitoksia kiitoksia! :) yksi töistäni pyörähti muuten paperikorissakin..kävi jo työstä..mutta ajattelin että kun vaivaa näin, niin antaa mennä. ;)

Galleriassa on _paljon_ hyviä töitä! Ja nekin jotka ovat pienien tekemiä on jotkut oikein värikkäitä ja hauskoja..kuten sekin kun Aku istuu penkillä syömäs jäätelöä ja lokki kakkaa siihen..Nauroin Aku Ankan muodolle ja annoin täydet pisteet.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:No.. ehkä... Tänään sain tussatuksi oikein onnistuneen MacAnkat-piirroksen. Pitää vielä värittää.

Aiotko lähettää sen Galleriaan?

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mun mielestä parhaat ovat adz ja GlitteringGoldie. Jos joku on nähny mun kuvii niin missä mun pitää parantaa? Mun mielestä ne on hyvii mutta mulla on vaan huonoja arvosteluja niistä. Ai noo missä oon parantunu hirveesti siite viime Ankallisgallerian on naama. Osaan piirtää nauravan Akun, itkevän, just heränneen, vihasen, tavallisen, sellasen niinku että se ihmettelee sille että toinen silmä on toista alempana sille että se on niinku tavallaan vihane se silmä ja sitte se voi kattoo esim. sivulle ja se toinen on"vihane silmä ja toinen enemmän normaali. Kaikki mun luokkalaiset kehuu mua ja sanoo Aku Ankka nörtiks ja että musta tulee Ankkapiirtäjä. Mä haluisin olla mutta en tiiä onks tarpeeks taitoja.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Mun mielestä parhaat ovat adz ja GlitteringGoldie. Jos joku on nähny mun kuvii niin missä mun pitää parantaa? Mun mielestä ne on hyvii mutta mulla on vaan huonoja arvosteluja niistä. Ai noo missä oon parantunu hirveesti siite viime Ankallisgallerian on naama. Osaan piirtää nauravan Akun, itkevän, just heränneen, vihasen, tavallisen, sellasen niinku että se ihmettelee sille että toinen silmä on toista alempana sille että se on niinku tavallaan vihane se silmä ja sitte se voi kattoo esim. sivulle ja se toinen on"vihane silmä ja toinen enemmän normaali. Kaikki mun luokkalaiset kehuu mua ja sanoo Aku Ankka nörtiks ja että musta tulee Ankkapiirtäjä. Mä haluisin olla mutta en tiiä onks tarpeeks taitoja.

Ehkä sun pitäs piirtää niiistä vähän sellasii elävämmän näkösii... Tai no en minä tiiä. Hyvin sä piirrät ehkä kaikki ei vaa tykkää.

Vierailija

En sano mitään, koska melkein kaikki parhaimmat kuvat Galleriassa on ankkapiirtäjien kuvistä jäljitetty.

Pitäisi oikeasti harkita omien tekeleitten laittamista Galleriaan.

Vierailija

Touhula kirjoitti:Jos haluaa nähdä jonkun tietyn kuvan, niin onko pakko aina katsoa ne kaikki, vai onko siellä jotain hakujuttua tms? En ainakaan löytänyt...

No riippuu kenen kuvaa. Jos omaasi etit niin omasta ankka profiilista mut jos jonkun muun niin laitat vaan ankka profiili hakuun niin sieltä näät.

Vierailija

Ja muuuten kauan noilla kuvilla yleensä kestää tulla tonne galleriaan. Viimekerralla kesti varmaan viikko ja laitoin sinne viime torstaina nyt kuvia lisäää.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:No.. ehkä... Tänään sain tussatuksi oikein onnistuneen MacAnkat-piirroksen. Pitää vielä värittää.

<br />

Aiotko lähettää sen Galleriaan?

Saa nähdä. Päätarkoitus on kuitenkin osalistua Ankkiksen Piirrustuskisa 7-kilpailuun. Sain sen juuri väritettyä.

Vierailija

Minä en koskaan piirrä läpi. Jos katsotte tarkkaan, paperi jolle olen piirtänyt on melkein paksuinta mahdollista. Ja tuo väitös kyllä hiukan loukkaa.. Olen oikeasti piirtänyt kaikki nuo itse. Enkä ole ehkä kuin kerran piirtänyt läpi joskus 5 v. JA kerran äitini kysyi että olenko piirtänyt läpi niin nostin siitä kauehan mellakan, niin paljon se loukkasi. Ei teidän tarvitse uskoa, mutta kaikki tämä on täyttä totta. Olen omasta mielestäni hyvä piirtämään, enkä koskaan piirrä läpi. En tiedä miten sen todistan, mutta EN ole piirtänyt läpi. :D Uskokaa tai älkää. Entä jos olenkin niin hyvä piirtämään kuin miltä näyttää?? Ja olenkin.. Ainakin omasta mielestä. Enkä todelakaan tiedä miten sen voisin todistaa täällä nettisivuilla.. :D

Vierailija

Siis piirsin mallista. :D JA toivon että kaikki pystyvät erottamaan mallista piirretyt ja läpipiirretyt. Ja se paperi ei ole mitään voipaperia. :) Näätte sen ainaki siitä Pikku-Roope piirroksesta. JA olen harjoittanut Aku Ankan piirtämistä jo melkein kymmenen vuotta joten..:D No, kaikki riippuu teistä.<3

Vierailija

Henna_Duck kirjoitti:Minä en koskaan piirrä läpi. Jos katsotte tarkkaan, paperi jolle olen piirtänyt on melkein paksuinta mahdollista. Ja tuo väitös kyllä hiukan loukkaa.. Olen oikeasti piirtänyt kaikki nuo itse. Enkä ole ehkä kuin kerran piirtänyt läpi joskus 5 v. JA kerran äitini kysyi että olenko piirtänyt läpi niin nostin siitä kauehan mellakan, niin paljon se loukkasi. Ei teidän tarvitse uskoa, mutta kaikki tämä on täyttä totta. Olen omasta mielestäni hyvä piirtämään, enkä koskaan piirrä läpi. En tiedä miten sen todistan, mutta EN ole piirtänyt läpi. :D Uskokaa tai älkää. Entä jos olenkin niin hyvä piirtämään kuin miltä näyttää?? Ja olenkin.. Ainakin omasta mielestä. Enkä todelakaan tiedä miten sen voisin todistaa täällä nettisivuilla.. :D

Ei tarvi suuttua, äläkä loukkaannu, piirtää voi myös kalkkerauspaperin avulla vaikka pahville, ainakin sun työ "Aku Ankka" on kopio Giorgio Cavazzano Gallerian avajaisnäyttelystä, ei se ole mikään huono juttu, mä uskon että osaat oikein hyvin piirtää. Kannattaa jatkaa. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat