PIIRTÄJÄ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

OSAAKO KUKAAN PIIRTÄÄ AKU ANKKAA ILMAN MALLIA TAI LÄPI?

MINÄ OSAAN. PS.SORRY, EI OLLUT TARKOITUS KÄYTTÄÄ ISOJA

KIRJAIMIA.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Oh, no! Not again! Hyvä ihme, katsoppas nyt vähän tarkemmin, mille foorumille kirjoittelet! Ja pöpi hei, onhan sillä nyt vähän väliä, minne foorumille mitäkin kirjoittelee, ja viisas Salwerimme on jälleen kerran oikeassa. Ja tuosta tekstistä vielä, että se on sen verran lyhyt, että olisit vallan mainiosti voinut kirjoittaa sen uudestaan. Otapa jo opiksesi, AKU-97.

Vierailija

pöpi kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Etkö osaa "kumittaa" tekstiä? Ei voi olla niin suuri vaiva. Ja miksi teit tämän topan väärään foorumiin? Lisäksi "Tekijät"-foorumiin, jonne tämäkin siis kuuluisi, tuli 5 min. sitten aivan samanlainen topic. Järkeä peliin.

<br />

Onko sillä taaskaan väliä Salwer1st/?

Itse voin sanoa, että sillä totisesti on väliä. Jos ei olisi niin tämäkin olisi täyttä ******

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Etkö osaa "kumittaa" tekstiä? Ei voi olla niin suuri vaiva. Ja miksi teit tämän topan väärään foorumiin? Lisäksi "Tekijät"-foorumiin, jonne tämäkin siis kuuluisi, tuli 5 min. sitten aivan samanlainen topic. Järkeä peliin.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Etkö osaa "kumittaa" tekstiä? Ei voi olla niin suuri vaiva. Ja miksi teit tämän topan väärään foorumiin? Lisäksi "Tekijät"-foorumiin, jonne tämäkin siis kuuluisi, tuli 5 min. sitten aivan samanlainen topic. Järkeä peliin.

Onko sillä taaskaan väliä Salwer1st/?

Vierailija

Burps teksti oli niin isoo että meinasi silmät revähtää. :)

No joo kaikki sanottava on sanottu mutta sanon päälle jotta osaan.

Vierailija

Niin, tekstin voi myös pyyhkiä, ei niin kiire ole, ettei ehdi kirjoittaa tuota uudestaan.

Osaan piirtää ilman mallia ja ei läpi. Jos osaat piirtää hyvin, lähetä piirros galleriaan.

Vierailija

Lainaus:
PIIRTÄJÄ?

AKU -97 - 13.01.09 04:51 (ID 262854) OSAAKO KUKAAN PIIRTÄÄ AKU ANKKAA ILMAN MALLIA TAI LÄPI? MINÄ OSAAN. PS.SORRY, EI OLLUT TARKOITUS KÄYTTÄÄ ISOJA KIRJAIMIA.

Huom. Tämä oli ensimmäinen (katso kirjoituspäivä) viestini täällä, Aku Ankan nettisivuilla, joten pyydän näin jälkeenpäin todella paljon anteeksi tuota kömmähdystäni.

Vierailija

Lainaus:
Re: PIIRTÄJÄ?

Star Duck - 13.01.10 06:59 (ID 441400)

No kuten sanotaan, virheistä oppii.

Olet aivan oikeassa.

Vierailija

Osaan Ilman Mallia mutta katson ekana jonkun kuvan ja pirrän sitte sen en kato samaan aikaan vilkasen eka vaan sitä

Vierailija

Lainaus:
RE:RE:RE:PIIRTÄJÄ?

Karhukelmi - 15.01.09 08:24 (ID 264030)

pöpi kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Etkö osaa &#034;kumittaa&#034; tekstiä? Ei voi olla niin suuri vaiva. Ja miksi teit tämän topan väärään foorumiin? Lisäksi &#034;Tekijät&#034;-foorumiin, jonne tämäkin siis kuuluisi, tuli 5 min. sitten aivan samanlainen topic. Järkeä peliin.<br /> Onko sillä taaskaan väliä Salwer1st/?Itse voin sanoa, että sillä totisesti on väliä. Jos ei olisi niin tämäkin olisi täyttä ******

Aivan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat