lukupaikka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Missä luet Aku Ankkaa?

Kommentit (5)

Vierailija

Hei, huomautin sinulle, että jotkut topicit kuuluisi pulinoihin, mutta ei kaikki...

Minä luen yleesä omassa huoneessani, vanhalla sohvalla. Myös autotallissa riippumatossa on mukava lukea.

Vierailija

Niitä on monia, missä aina jaksan lukea. Tässä niitä on: sänky ja sohva ja ruokapöytä ainakin talvella. Kesällä sitten: kiikussa (siis ei lastenkiikussa) luen aina kun haluan ottaa aurinko. Jättitrampoliinilla, riippumatossa, auringonottotuolissa (vai mikä onkaan), terassilla, joskus puussa, mutta en enää niin paljon, kun sieltä sahattiin vahingossa, minun istumaoksa, mutta voi muuallakin istua, se on vaan epämukava muualla. Ja sitten autossa.

Vierailija

Nuno kirjoitti:Niitä on monia, missä aina jaksan lukea. Tässä niitä on: sänky ja sohva ja ruokapöytä ainakin talvella. Kesällä sitten: kiikussa (siis ei lastenkiikussa) luen aina kun haluan ottaa aurinkoa. Jättitrampoliinilla, riippumatossa, auringonottotuolissa (vai mikä onkaan), terassilla, joskus puussa, mutta en enää niin paljon, kun sieltä sahattiin vahingossa, minun istumaoksa, mutta voi muuallakin istua, se on vaan epämukava muualla. Ja sitten autossa.

Oli ihan pikku virhe, mutta pakko korjata. Kirjoitin: luen aina kun haluan ottaa aurinko. Pitäisi lukea aurinkoa, mutta korjasin sen jo tuohon ylempään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat