onko mikki kiipelissä taskukirjasta tehty uusinta painos?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli onko siitä tehty uusinta painos.:D

Kommentit (5)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

haloo? Nyt minulle menee hermot. Ensiksi teet tuonne toiseen osioon samanlaisen keskustelun, ja sitten kun huoomaat, että se on väärässä osiossa, on pakko tuplapostata spämmitopic, ja tehdä se sama vielä tänne. Jotain rajaa, kuten jo olen sanonut, tällaiset Off-topicciin, eikä minnekkään muualle. En ymmärrä, kun jotkut eivät opi spämmitopicin tekemisen välttämisen jaloa taitoa. Siitä olisi rutkasti hyötyä yleisillä keskustelufoorumeilla. Ehdottomasti olisi.

Vierailija

Kerrotko Akuhullu miten off-topicista voi löytää haluamansa? Jos siellä on kirjava seurakunta aiheita yksi syö sitten toisen ja loppujen lopuksi kaikki on pihalla.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Kerrotko Akuhullu miten off-topicista voi löytää haluamansa? Jos siellä on kirjava seurakunta aiheita yksi syö sitten toisen ja loppujen lopuksi kaikki on pihalla.

Onhan se vähän niinkin, mutta kyllä siellä nyt mieluummin voi aina uudestaan ja uudestaan samojakin kysyä, jos ei löydä, kun että tekee uuden topicin. Näin säästyisi tilaa, eikä tarvitsisi vilkuilla spämmitopiceita koko ajan.

Vierailija

Niin mutta miten kukaan voi tietää mitä joku on vaikka kysynyt ellei vahtaa off-topicia kokoajan, joku kysyy jotain hankalaa, ja osaisit kertoa, kminusta on parempi että harkinnalla perustettais omia aiheita...mutta se on hankalaa toteuttaa kun kaikki ei ole neroja.

Minua ei paljoa häiritse ns.spämmitopicit, ellei ole sitten kyseessä pelkkä trolli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat