Onko Kari Korhonen oikeasti niin hyvä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksi kaikki pitävät Kari Korhosesta?

Minun mielestäni on monia paljon parempiakin piirtäjiä kuin Kari Korhonen. Älkää nyt käsittäkö tätä väärin siis eihän Kari kaikista piirtäjistä huonoin ole mutta kun hänen tyylinsä on vaan vähän hutiloitu minun makuuni...

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

No jaa, onhan se kiva kun tykkäätte suomalaisesta. Ja täytyy kyllä myöntää että ne sen Pikku-Aku sarjat kyllä aika hupaisia...

Kari kyllä piirtää erinomaisesti verrattua moniiin muihin.

Pikku-Aku on kyllä aika söötti.

Vierailija

Ja sinulle adz on tosi hienoa kun olet nähnyt molemmat Don Rosan sekä Kari Korhosen!

Itse olen nähnyt vain Rosan...

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mun mielestä se on tosi hyvä. Se ei piirrä niinku sellasii "tavallisii" Ankkoja, vaan sen Ankat on enemmän hupaisampia ja siitä Karin tyylin tuntee heti. Hänen Pikku-Aku tarinansa ovat todella hauskoja ja siinäkin hän pirtää hahmot mielestäni todella hauskan näköisesksi. Hän on mun mielestä loistava piirtäjä ja häntä parempia on minun mielestäni vain Rosa ja Barks.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Musta Kari on tosi hyvä piirtäään. Ja se on oikeestaan ihan sama kuka akkarii piirtää kun tykkään kaikista.... Don rosasta tosin vähän vähemmän ja muutamasta muusta.

Vierailija

adz kirjoitti:Miksi kaikki pitävät Kari Korhosesta?<br />

<br />

Miten niin? Minusta kaikki pitävät Don Rosasta.<br />

Kari Korhonen on oikein hyvä piirtäjä ja ajatella suomalainen, :)<br />

Korhonen piirtää hyvin esim. Pikku-Akua.<br />

<br />

Olen muuten tavannut molemmat! :D

Anteeksi vain, mutta Korhonen ei piirrä Pikku-Akua, vaan Esteban. Korhonen kyllä käsikirjoittaa Pikku-Aku tarinoita ja hyvin kirjoittaakin. Varmaan monille on tullut se mielikuva kun aika monella on Ankantekijät 6 Naurettavat naapurit, sillä siinä on Pikku-Aku tarina jonka hän on käsikirjoittanut.

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:

adz kirjoitti:Miksi kaikki pitävät Kari Korhosesta?&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Miten niin? Minusta kaikki pitävät Don Rosasta.&lt;br /&gt;<br />

Kari Korhonen on oikein hyvä piirtäjä ja ajatella suomalainen, :)&lt;br /&gt;<br />

Korhonen piirtää hyvin esim. Pikku-Akua.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Anteeksi vain, mutta Korhonen ei piirrä Pikku-Akua, vaan Esteban. Korhonen kyllä käsikirjoittaa Pikku-Aku tarinoita ja hyvin kirjoittaakin. Varmaan monille on tullut se mielikuva kun aika monella on Ankantekijät 6 Naurettavat naapurit, sillä siinä on Pikku-Aku tarina jonka hän on käsikirjoittanut.

Ai niin, unohdin sanoa, että Estebanin nimen e kirjaimen päälle tulee sellainen merkki, jota en osaa laittaa tietokoneella.

Vierailija

Miksi kaikki pitävät Kari Korhosesta?

Miten niin? Minusta kaikki pitävät Don Rosasta.

Kari Korhonen on oikein hyvä piirtäjä ja ajatella suomalainen, :)

Korhonen piirtää hyvin esim. Pikku-Akua.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat