onko teillä pelikonsolia?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulla on psp ,ps3 ja ps2,mutta serkuilla on wii ja xbox

Sivut

Kommentit (21)

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Enempi ihmetyttää miksei Ps2 pelit käy Ps3.

Ensimmäisissä Ps3:ssa osa Ps2:sen peleistä kävi, mutta myöhemmin on se ominaisuus otettu pois noista 3:sta. Kai siinäkin on joku raha jutska ja vissiin ainakin muistelisin, että syy oli myös, että Pleikka 3:sen pelivalikoima laajenee niin paljon kokoajan. Onhan se kolmonen saanu siitä kyllä kritiikkiäkin, että kun ei sovi Ps2 pelit siihen. Mut joo itse omistan Ps2:sen ja se on toinen semmonen toinen sanoi vuosien kovan peluun jälkeen itsensä lähes irti niin, että vain, kun sen kanssa leikki jonkun aikaa jotkut pelit toimi. Ps1 oli joskus ennenmuinoin muuten mulla käytössä (on se nykyäänkin jossakin kaapissa pölyyntymässä), mutta sen aika nyt on jo täysin ohitse.

Mut tosiaan typerää, kun tehdään uusia koneita ja aina pitäs ostaa sit siihen uudet pelit ja konsoli on kallis, kun mun mielestä Ps2 suorituskykykin on jo ihan kelpo. Okei jonkun Nintendon ja nykypäivän konsoleissa toki on selvää kehitystä, mutta nykyään ei pysty enään tekemään niin suuria harppauksia. Ja tietokone on muuhun käyttöön yleisesti, pelikoneelta itse odotan vain, että sillä voi katsoa elokuvia ja pelata pelejä. Se on selvä, että näin saadaan rahat ihmisiltä pois ja toki onhan uusi konsoli parempi, mutta silti... Ja joskus vuonna 2050 on varmaan Playstation 10 tyyliin tullu.

Se on ihan selkeä asia, että eri konsolivalmistajien pelit eivät sovi toisiinsa, mutta joo jos kaikki ostaisi mitä on markkinoilla ja pelejä niin saisi ensin voittaa lotossa pääpotin.

Toisekseen on typerää, jos hankkisi Ps3 niin joutuisi vaihtamaan ees taas scart johtoa Ps3 ja Ps2 välillä, kun Ps2 on niin paljon hyviä pelejä ja eihän sitä pystyisi heti hankkimaan Ps3 kymmeniä pelejä, joten haluisin kuitenkin pelata kakkostakin...

Mut joo tuli nyt kommentoitua tähän ja tosiaan aihe on ihan väärässä paikassa, ei tämä Disneyn animaatioihin kuulu, mutta parempi toki, kun vaikka hahmo topicissa sentään...

Vierailija

King Henkka, joo Ps2 on mulla ja jos hankkisin kolmosen sehän on blue ray levy ja tottakai mm.graffa paljon parempi kuin monessa muussa. Kuitenkin en aio kolmosta hankkia, ihan varmasti ennenpitkää myynnissä se Ps10. :D

Kehitys menee eteenpäin. Joka masiinan perässä ei tarvi ollakkaan, mua harmittaa kun porukat myivät aikoja sit SNES-konsolin ja kymmeniä pelejä..:( Nyt oisin mielelläni pelannut niitä pelejä.

Vierailija

Mua ei niin paljon kiinnosta mitkään PS3 vaikka kaikilla muilla mun luokan tyypeillä on se, mutta mulla on NES (Nintendo Entertaiment System), PSP, PS2 ja ensimmäinen Nintendolta tullut käsikonsoli, olisko nimi ollut Game Boy. Mustakin uudet pelikonsolit on hirveetä rahastusta, sillä ne maksaa aivan tolkuttoman paljon ja niitä tulee pari kahdessa vuodessa, ja en todellakaan aio hankkia mitään uutta paitsi ehkä joskus kaukana tulevaisuudessa.

Vierailija

Miksi tämmöinen keskustelu Animaatioihin? Aika turha keskustelu, mutta vastataan nyt kuitenkin. Meillä on PC ja PS2. Serkuilla on Wii.

Vierailija

King Henkka? Sinua ei olekkaan nähty piitkin aikoihin.

Ensinnäkin, miksi tämä on animaatioissa? Toisekseen, onko järkeä tehdä taas topic, tästä samasta aiheesta? Älyä saa sitten käyttää, kun on topicceja tekemässä. Kukaan ei sitä saa estää. Ja jos estää - älä silloin tee topicceja.

Ja syy siihen, että muiden pelikonsolien pelit eivät kelpaa muihin pelikonsoleihin, on varsin yksinkertainen. Hehän tietenkin tahtovat vain lisää rahaa. Kun kaikki pelit ei käy kaikkiin laitteisiin, pitäisi erikseen ostaa toinen laite. Sillä he rahaa saavat.

Meillä on Nintendo Wii, Playstation 1 ja -2. Ei muita. Ja sitten tietokoneita.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitäs tämä keskutelu tekee Animaatioissa? Voisi vähän kiinnittää huomiota siihen, minne topicin laittaa, ja ajatella myös, että onko se varmasti tarpeellinen. Miten pelikonsolit animaatioihin liittyvät? Eivät mitenkään. Tämän olisi voinut Pulinoihin laittaa, koska tämä osio on Disneyn animaatioille tarkoitettu. En nyt kuitenkaan sitäkään suosittelisi, että tätä oltaisi Pulinoihinkaan pistetty, sillä tällainen topic on siellä jo, ja varmasti montakin tällaista.

Itse omistan ainoastaan Nintendo Wii-pelikonsolin. Ei ole tullut tarvetta muita ostaa. On oikeastaan aika rahastusta, että koko ajan tulee uusia pelikonsoleita, mihin vanhat pelit eivät käy. Ja miksei esimerkiksi Ps2:n pelit voisi sopia Nintendo Wiille, tai jotain tuon tapaista?

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Mitäs tämä keskutelu tekee Animaatioissa? Voisi vähän kiinnittää huomiota siihen, minne topicin laittaa, ja ajatella myös, että onko se varmasti tarpeellinen. Miten pelikonsolit animaatioihin liittyvät? Eivät mitenkään. Tämän olisi voinut Pulinoihin laittaa, koska tämä osio on Disneyn animaatioille tarkoitettu. En nyt kuitenkaan sitäkään suosittelisi, että tätä oltaisi Pulinoihinkaan pistetty, sillä tällainen topic on siellä jo, ja varmasti montakin tällaista. <br />

Itse omistan ainoastaan Nintendo Wii-pelikonsolin. Ei ole tullut tarvetta muita ostaa. On oikeastaan aika rahastusta, että koko ajan tulee uusia pelikonsoleita, mihin vanhat pelit eivät käy. Ja miksei esimerkiksi Ps2:n pelit voisi sopia Nintendo Wiille, tai jotain tuon tapaista?

Jep, taas yksi turha keskustelu.

Ja Ps2:n pelit eivät tietenkään sovi Wiille, onhan ne eri yhtiöitten tekemät, vähentäis tuottoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat