Viikko kisat lopetettu!

Kävin just kattoo uusia viikkokilpailuja, mutta siellä luki, että ne on lopetettu!:l:s

Sivut

Kommentit (35)

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

judoka kirjoitti:

Kyylähän minäkin olen sitä.

hups! Tossa piti lukea: "Kyllähän minäkin olen sitä mieltä". Sori.

Ehkä on tosiaan hyvä, että tämä löytyy tästä. Tosin akuhullun kanssa olen sitä mieltä kyllä, että topicceja on liikaa ja mikä pahinta samoista aiheista, tosiaan siivousta kaipaisi jossain määrin nämä keskustelut tai kunnon hakua ja jotenkin vähän helpommin " arkistoitavaksi" nämä aiheet.

Ja turhat kommentit eivät nekään ole hyviksi eli Judoka, kultainen neuvo sinulle: Kyylähän minäkin olen sitä. <- Eli tuosta tajuaa kyllä täysin mitä tarkoitat (tai ainakin ne jotka lukevat toistenkin viestit eivätkä vain katso omaan napaansa) ja näin sinun ei olisi tarvinnut postata uudelleen. Mutta ei siinä mitään sen enempiä, ensi kerralla toivon, että et postaa uudelleen tuollaisen takia niin ei tule turhia posteja. Isomman kirjoitus virheen korjaus on toki asia erikseen, mutta sen takia, kun on kirjoittanut viestin pitäisi se lukea itse vielä pariin kertaan ennen lähettämistä, jotta ei tule turhia virheitä varsinkin lyhyihin kommentteihin. Jos, pitkään kommenttiin joku virhe tulee ei se maailmaa kaada, koska kukaan ei ole täydellinen. Ja tämä vain siis neuvona, ei mitenkään pahalla tietenkään niinkuin vain minulla on tapana neuvoa ja yrittää auttaa.

King Henkka kirjoitti:

judoka kirjoitti:

Kyylähän minäkin olen sitä.

hups! Tossa piti lukea: &#034;Kyllähän minäkin olen sitä mieltä&#034;. Sori.

<br />

Ehkä on tosiaan hyvä, että tämä löytyy tästä. Tosin akuhullun kanssa olen sitä mieltä kyllä, että topicceja on liikaa ja mikä pahinta samoista aiheista, tosiaan siivousta kaipaisi jossain määrin nämä keskustelut tai kunnon hakua ja jotenkin vähän helpommin " arkistoitavaksi" nämä aiheet.<br />

<br />

Ja turhat kommentit eivät nekään ole hyviksi eli Judoka, kultainen neuvo sinulle: Kyylähän minäkin olen sitä. &lt;- Eli tuosta tajuaa kyllä täysin mitä tarkoitat (tai ainakin ne jotka lukevat toistenkin viestit eivätkä vain katso omaan napaansa) ja näin sinun ei olisi tarvinnut postata uudelleen. Mutta ei siinä mitään sen enempiä, ensi kerralla toivon, että et postaa uudelleen tuollaisen takia niin ei tule turhia posteja. Isomman kirjoitus virheen korjaus on toki asia erikseen, mutta sen takia, kun on kirjoittanut viestin pitäisi se lukea itse vielä pariin kertaan ennen lähettämistä, jotta ei tule turhia virheitä varsinkin lyhyihin kommentteihin. Jos, pitkään kommenttiin joku virhe tulee ei se maailmaa kaada, koska kukaan ei ole täydellinen. Ja tämä vain siis neuvona, ei mitenkään pahalla tietenkään niinkuin vain minulla on tapana neuvoa ja yrittää auttaa.

No, kiitos neuvosta, enkä ottanut sitä mitenkään pahalla.

Vierailija

Olin juuri menossa osalltistumaan niihin kilpailuihin, mutta huomasin tuon. Harmi että ne lopetettiin. No, pitää sitten osallistua jokaiseen kuukauden palkintotehtävään!

Vierailija

Hetkinen siinä lukee, että viikon kupla- kisa lopetetaan, mutta viikon vieras- kilpailusta ei sanottu mitään.

Vierailija

Ei kun perun puheeni. Muuten minulla on käynyt todella hyvä tuuri Aku Ankan viikkotehtävissä, koska en ole osallistunut ehkä kuin puoliin viikkokilpailuihin ja olen voittanut 2 2 kuukauden sisällä ja juuri viimeisessä viikkotehtävässä. Niin ja mikäköhän on syynä, että viikkokilpailut lopetetaan.

Vierailija

Itse en voittanut niissä mitään, mutta onahan se vähän harmi että ne lopetettiin, mutta toivotaan että tilalle tulee paljon muita kampanjoita tai muita missä voi voittaa jotain.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niinhän ne loppui, ikävä kyllä. Voitin kerran viikon vieraassa ja se tapahtui viikolla 52 (Minitaskari 5:eläköön Mikki!). Toivottavasti kilpailut tulee takaisin sitten joskus. Olsiko tulossa jotain uusia kilpailuja tai jotain? Koskakohan päivän kysymys jatkuu? Olisi kiva tietää:).

PS. Minusta tämä sopii hyvin tälle foorumille.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Harmi kun ne loppu kun en oo ehtiny viel voittaa mitäään :D Tosin ei kyl moni muukaan.... Mut toivotaan et tulis jotain toisii kisailuja si esim jotain kultaryntäyksen tapasia.

Vierailija

Harmi. En kyllä voittanut mitään kertaakaan, mutta olihan jännä aina katsoa jos voittoa olisi tullut.

Itselläni on nyt valtavia ongelmia näitten sivujen kanssa, joten toivon, että pääsen kohta taas useammin kirjoittelemaan.

Vierailija

Miten niin lopetettu? Tänä iltana tulee uudet kisat. Edelliset vain loppuivat viime iltana. ;) Eli uudet kisat on tulossa, jos oikein ymmärsin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat