Myyttien saari

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis muistaako kukaan enään muutama vuosi sitten ilmestynyttä sarjaa Akkarissa nimeltä Myyttien Saari.

Se oli aika hyvä sarja niille jotka tykkäävät taru olennnoista ja fantisiasta(Niin kuin minä)

Tämä keskustelu on omistettu niille jotka pitivät siitä, haluavat tietää siitä jotain tai joita nyt vaan muutenkin kiinostaa Ankkojen ja Hiirien seikkailut Myyttien Saarellla!

Kommentit (13)

Vierailija

Onhan tuo todella pitkä jatkotarina ihan hyvä. kenellä mulla kun mulla ja adz:llä on se kirja? Hauska sekoitus tunnetuimpia ankkalinnalaisia. itse pidän tuosta tarinasta aika paljon,mutta sitä ei saa lukea liian usein muuten siihen kyllästyy :)

Vierailija

Se oli tosi hyvä sarja! En muista siitä enää paljoa, mutta sen muistan et se oli kyllä niin hyvä. En oikein osaa perustella minkä takia se niin hyvä oli, mutta on se vaan. Mulla ei ole siitä kirjaa, Siru05. Mutta olisin iloinen, jos olisi.:)

Vierailija

Mullakin on se kirja. Mä muistan kun mä olin vähän nuorempi ja sit se kirja ilmesty ja mä manguin ja manguin ja sitten kun oli mun synttärit en ois parempaa lahjaa kuvitellutkaan kun se:yllätys, ylllätys paketista paljastui MYYTTIEN SAARI kirja!(:

Pidän itsekkin paljon siitä sarjasta. Olen lukenut sen monta kertaa. Luin sen ensin Akkareista, silloin kun se ilmestyi ja löysin kirpparilta pari vuotta sitten sen kirjan loistokuntoisena, eikä se maksanut kuin 2€. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat