Miitti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkäs, miittipäiväksi on valittu lauantai, 24.10.2009, kellonaika, jona sinne kannattaisi saapua, että bongaisi mahdollisimman monta heppua on virlä avoin, joten laitappa ehdotuksia!

Elikkä kannattaisiko alkaa järjestää jonkinmoista miittiä Helsingin Kirjamessuille?

Kirjamessut: Tapahtumapaikkahan on Helsingin Messukeskus ja ajankohta 22.-25.10 (viikko 43)

Tiedän, että onhan se vähän aikaista alkaa sitä jo nyt suunnittelemaan, mutta menkööt. Myöskin oma topic tälle on mielestäni parempi, kuin laittaa sitä tällä kertaa Off-Topicciin. Näin se saa enemmän huomiota.

Eli. Jos paikkaa katsotaan, Helsingin kirjamessut olisivat aika hyvä paikka, mutta monen kauempana asuvan on sinne huono lähteä. Itse pääsisin Helsinkiin junalla. Turusta tarkemmin, sillä sieltähän junaa pukkaa. Äiti jopa sanoi, että sepä olisikin hauskaa varmaan. eli omalta osin lupa on.

Myös ongelma on, kunkahan väenpaljoudessa tietää kuka on tullut sinne miittiin? Noh, sitäkin on aikaa vatvoa tässä topicissa.

Eli, tänne kaikki miittiä koskeva juttu/löpinä.

Ja jos et tiedä mikä on miitti, ei hätää, kerron senkin.

Miitti meinaa siis tapaamista, eli Helsingin Kirjamessuilla voisimme pitää pienen tapaamisen...

Eli asiaa tänne!

Elikä, tämä on siis ihan käyttäjien keskinen tapaaminen, jossa siis tämän sivun ylläpitäjät eivät ole mitenkään mukana. Elikkä minkäänlaista kuljetusta tai ruokaa ei ole, vaan jokainen hoitaa itse itsensä. Alaikäisten kannattaa kysyä vanhemmilta lupa, ja pyytää lukemaan tätä aihetta, sillä 10-vuotiaan ei kannata salaa lähteä Helsinkiin Inarista;)

Sivut

Kommentit (978)

Vierailija

Kaipaisin tänne nyt Wondyn vinkkejä. Myös kokoontuminen onnistuisi tuolla siten, että Wondy laittaa päälleen keltaisen kanarianlintu-puvun, ja heiluttaa kylttiä jossa lukee "Aku Ankan Nettisivut":D

Ja tuskin sinne hirveänä porukkaa tulee, tuskin kuin jotkut aktiivikäyttäjät, jotka ovat huomanneet tämän topicin. Toivottavasti MaDkin huomaisi tämän...

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Kaipaisin tänne nyt Wondyn vinkkejä. Myös kokoontuminen onnistuisi tuolla siten, että Wondy laittaa päälleen keltaisen kanarianlintu-puvun, ja heiluttaa kylttiä jossa lukee "Aku Ankan Nettisivut":D<br />

<br />

Ja tuskin sinne hirveänä porukkaa tulee, tuskin kuin jotkut aktiivikäyttäjät, jotka ovat huomanneet tämän topicin. Toivottavasti MaDkin huomaisi tämän...

Juu ihan hyvän topicin teit! Olisihan se ihan kiva tavata ainakin jokunen tämän sivun käyttäjä. Tosin, voi olla että "kokoukseen" tulisi todella montakin käyttäjää (ei välttämättä).

Ja olen varma että MaDkin näkee tämän keskustelun. :)

Vierailija

Tulen 90% varmuudella Miittiin, ellei sittten juna hajoa tai tulen kipeäksi yms... Listaa tiedossa lähempänä ajankohtaa.

Vierailija

Ehdottomasti tulen! Ilmoittakaa minulle, Frodolle tai Samille, ne jotka 100% tulevat. Juu, kai minä voisin Allu-kamaa pistää päälle... Milloin messut ovat?

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Henna_Duck kirjoitti:Kyllähän minä vähän (ihan vähän) äitiä ymmärrän, hän ei halua päästää minua ilman jtn aikuista Hesaan.. Noh, onhan täältä 500 kilsaa matkaa ja näin päin pois.. Ja mutsi sano et se harkittee. Onhan tässä vielä monta kuukautta aikaa kääntää sen pää.;DD Että ilmoittelen sitten myöhemmin. Voisinhan tulla kummini kanssa joka asuu siinä Hesan vieressä!;D

Joo, mullakin äiti haluaa ängetä mukaan ettei Hesaan päästä yksin..

Yksi kysymys, johon kukaan ei ole tarkalleen vastannut; Milloin-ne-kirjamessut-tarkalleen-ottaen-ovat-?^^

22.10-25.10.2009 ovat Helsingin kirjamessut 2009.

Vierailija

Kyllähän minä vähän (ihan vähän) äitiä ymmärrän, hän ei halua päästää minua ilman jtn aikuista Hesaan.. Noh, onhan täältä 500 kilsaa matkaa ja näin päin pois.. Ja mutsi sano et se harkittee. Onhan tässä vielä monta kuukautta aikaa kääntää sen pää.;DD Että ilmoittelen sitten myöhemmin. Voisinhan tulla kummini kanssa joka asuu siinä Hesan vieressä!;D

Yksi kysymys, johon kukaan ei ole tarkalleen vastannut; Milloin-ne-kirjamessut-tarkalleen-ottaen-ovat-?^^ (Tiedän vain, että lokakuun lopulla?)

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Myös kokoontuminen onnistuisi tuolla siten, että Wondy laittaa päälleen keltaisen kanarianlintu-puvun, ja heiluttaa kylttiä jossa lukee "Aku Ankan Nettisivut"

Ööh, miksi Wondy? Minusta olisi ehkä hieman parempi, jos sitä heiluttelisi joku aika pitkä henkilö. Tai sitten pitäisi olla aika pitkä kepukka. ; )

Mutta Aleksi, miksi juuri siulle, PV-pojulle tai Miulle se pitäisi ilmoittaa? Välillä en ymmärrä ideoitasi... :^/

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:No en kyllä sitä tarkoittanut, että minäkään sinne sitä heiluttamaan haluaisin, olen minäkin lyhyt! Ja kanarianlintupulkua EN SUOSTU päälleni vetämään!

hei, sullahan on pienempi riski törmätä tuttuihin kuin mulla!:'D Satavarmasti paikalle pölähtäisi kaikki rinnakkaisryhmäläiseni heiluessani jossain kanapuvussa. ("Eikös toi ole se yksi beeläinen..?")

wierii kirjoitti:Niin onhan Messuksekuksen sisälläkin ruokapaikkaa joka lähtöön. Minä tosin voisin vaikka käväistä Mäkkäristä ateriaa mukaan, niin kyllä nälkä lähtee! Vaikka, onhan Messukeskuksessa vaikka mitä ruokapaikkoja.

Ja mitähän Messarin hinnat ovat.. Aito kitupiikki varaa omat eväänsä:'D Ongelmia kohdallani tulee myös siinä, että meikäläinenhän ei hampurilaisiin koske. Tosin ranskalaisia voin syödä muidenkin edestä..

Vierailija

Wondy kirjoitti:Oikein loistava ajatus:'D Kokoontuminen voitaisiin myös sopia siten, että näemme kello XX.XX pääovien SISÄpuolella olevassa avoimessa tilassa, olemme kokoontuneena ryppääksi ja vapaaehtoinen/-ehtoiset kanniskelevat näyttävää kylttiä. Plus toki kaikille nick kämmeneen/otsaan/paitaan.

Juuri tuollaista tarkempaa paikkaa ajattelin, mutta kun messukeskuksessa en ole käynyt, niin jonkun paikkakuntalaisen kannattaisi valita se.

Ja kun äiti sanoi, että "Meneppäs poika junalla sitten sinne, ja eikös juna-asema ole messukeskuksen vieressä?". Eli onko messukeskus siinä vieressä? Wondy, kaipaan vastausta sinulta tai muulta Helsinkiläiseltä:)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat