VS- topic

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Avataan tälläinen topic tänne Hahmot osiolle eli tällainen topic "VS"-taisteluihin, joka toivottavasti vähentää turhien yksittäisten VS topicien tekoa.

Säännöt:

Voit siis vastailla muitten VS kysymyksiin ja laittaa samalla oman VS taistelun. Muistakaa käyttäytyä kunnolla ja laittaa asian mukaisia vastauksia.

VS aiheita joita voit tänne pistää on

Hahmot esim, Aku VS Iines.

Julkaisut esim. Minitaskari VS Akkari.

Sarjat esim. Kulmikkaat munat VS Temppeliherrojen kätketty kruunu.

Piirtäjät esim. Don Rosa VS Carl Barks...

Ja kaikki muut mikä liittyy Disneyhyn.

Toivoisin, että käyttäjiä ei alettaisi vertailemaan. Yhdellä kertaa saa laittaa max3 uutta VS taistelua, mutta vastata saa vaikka kuinka moneen VS taisteluun.

Perustelut myös mukaan viesteihin, pelkkä vastaus edelliseen taistoon sekä uuden laittaminen jättää viestin lyhyeksi eikä siitä saa paljoa irti. Jokainen osaa perustella valintansa eli perustelkaa hyvät ihmiset niitä valintojanne niin jokainen tietää miksi valitsit toisen sitten paremmaksi?

Toivotan hyviä hetkiä VS taistelujen parissa jos vain mahdollista myös tässä topicissa.

Muistakaa, että ei Ankkoihin liittyvät VS taistelut kuuluvat pulinat osion tämä vai tuo topiciin.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/9000/tama_vai_tuo_

Jos halauat parin jonka kilpailu kestää pidempää kuin 1 käyttäjän vastaus laita taistelusi tähän topiciin: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/21835/pitkat_vs_ta...

Aloitetaan:

Aku VS Hannu.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Kommentit (4064)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taikaviitta VS Viitatar, Taikaviitta voittaa, koska viitatarta ei paljoa ole nähty ja taikaviilla on sentään selvästi pidempi historia.

Don Rosa VS Carl Barks?

Vierailija

Musta tää sivu on vähän sekava kun täs on niin paljon eri VS taisteluaiheita... Kannattaiskohan laittaa piirtäjät, sarjat, hahmot yms. eri topiceihin niin ois selvempää?

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pipem en usko, että kannattaa tehdä erikseen monia VS- topiceja, koska tämäkin riittää ihan hyvin. Vai onko jokin erimieltä?

Ankalliskirjasto VS Ankantekijät, Ankantekijät voittaa, koska sarja sisältää monia piirtäjiä kuin Ankalliskirjastossa on vain Barksin tarinoita, mutta ei Ankalliskirjastokaan huono ole.

Mummo Ankka VS Hannu Hanhi?

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat