In vai out?

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Elikkäs taas näitä leikkejä/visoja. Tarkoitus olisi siis sanoa, onko edellisen sanoma esine/asia/mikä tahansa nyt in vai out. Eli esim. näin.

A sanoo: Ovatko tumput nyt in vai out?

B sanoo: Tumput ovat nyt in, koska niin moni on käyttänyt niitä tänä talvena.

Seuraava: Onko läksyt in vai out?

C sanoo: Ei tietenkään. Kuka nyt läksyistä pitäisi?

Muistakaa sanoa siis myös seuraavalle mietittävää ja PERUSTELKAA vastaukset.

Sama aihe Disney-aiheille:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/1780/in_vai_out/s...

Aloitetaanpas. Ensimmäinen on: Heijastimet

Sivut

Kommentit (2615)

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:(Paitsi kun kaatuu (ei pahasti) niin silloin lähinnä huvittavalta)

Tuo kohta meni hieman metsikköön, ei nimittäin laittanut sulkuja (Vaikka kirjoitin ne) ANteeksi mokani.. Menen häpeämään tästä (vitsi :D).....;)

Vierailija

Hiusvaha? En ole koskaan käyttänyt, joten olen ihan kysymysmerkkinä koko aineen kanssa. No comments.

Nexty: Sonic the hedgehog-pelit

Vierailija

Coca-cola on IN, sillä kyseinen litku on hyvän makuista, se maistuu niin kuumassa kesässä, kuin kylmällä talvella. Tosin eiväthän ne limsat ole kovin terveellisiä.

Seuraava: Koulun kevätjuhlat?

Vierailija

Maalla asuminen IN!! Vaikka en itse kovin maalla asukkaan, niin silti se olisi mahtavaa. Kaikki peltotyöt ym. IN!

Suraava - Savon-murre....;)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Frodo95 kirjoitti:Varsinais-Suomen maakunta on tosiaankin IN! Asun nimittäin täällä Varsinais-Suomessa, aika lähellä kuntaa jossa asut ankkaetsivä.:D<br />

<br />

Vastatkaapa tuohon minun aikaisempaan maalla asumiseen...

Maalla asuminen, IN ehdottomasti! Savon murre IN.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankkaetsivä kirjoitti:

Frodo95 kirjoitti:Varsinais-Suomen maakunta on tosiaankin IN! Asun nimittäin täällä Varsinais-Suomessa, aika lähellä kuntaa jossa asut ankkaetsivä.:D&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Vastatkaapa tuohon minun aikaisempaan maalla asumiseen...

Maalla asuminen, IN ehdottomasti! Savon murre IN.

Unohdin(taas)laittaa uuden: Volkkari kupla, se vanhanmallinen, ei new beetle.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Donald-91 kirjoitti:Kai se kynsilakka sitten on IN, koska naiset ja tytöt käyttävät sitä niin ahkerasti. Vai olenko olettamukseni väärä, Wondy?

Riippuu naisimmeisestä: P Mulla on melkein aina kynsilakkaa ja omistan niitä reilun kokoisen meikkipussillisen. Sen sijaan kaverillani ei ole koskaan kynsilakkaa. Kyllä se on silti IN; )

Volkkari on aika paha.. Mistään erityishypestä se ei parhaillaan nauti, ja se on jo kiistämättä kliseinen hoppa.. Ehkä se on hitusen in, silleen pienesti, onhan se ihan veikeä kesäauto.

Vanhat sadut? (Ei mitkään Disney-versiot, vaan esim. Grimmin sadut.)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Henna_Duck kirjoitti:Se on IN, koska se on niin raikasta ja siinä on hyvä maku.;D<br />

P.s Villasukat ovat tänätalvena oikeasti IN - muodissakin. :D Mutta ei välttämättä kaikkien mielestä.:)<br />

Seuraava: PC-pelit

PC-pelit? Nyt tuli pikkuisen ehkä paha, mutta sanotaan että IN.

Seuraava: Kalapuikot ;);)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat