Rubiikin kuutio

Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Osaako joku teistä ratkoa Rubiikin kuution? Mä opin toissapäivän illalla. Mun nykyne ennätys on 2.29.34. Mun mielestä se oli ihan mahoton ennenku opin tehä sen ja en ikinä jaksanu pitää sitä silleen sekasena vaan hujasin ja otin ne palat irti ja kokosin uudestaan. se on mun mielestäs tosi hauskaa ku sen osaa mutta sitte jos ei osaa ratkoo sitä niin sillon se on suoraan sanottuna tylsä kapistus.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Itselläni ei ole. Kerran kokeilin kaverilla tehdä rubiikin kuutiota. (Oli vähän jumittunut.) En saany tehtyä. Tahtoisin sellaisen, sillä se on varmaa mukavaa, kun alkaa kokeilla ennätyksiä.

Vierailija

Voisiko joku antaa selkeät ohjeet, siis jotkut jotka ovat tehneet sen rubiikin kuution, niin kuin vaikka että mitä pitää tehdä ensimmäiseksi? En vain tajua noita googlen antamia ohjeita, vaikka kävin aika monta läpi. :/

Vierailija

mä olen kokeillu kumpikin rubiikn kuutioita, 3*3 on aika helppo mutta 5*5 en ole ikinä päässyt läpi (aika vaikea)

Vierailija

Nuno kirjoitti:Voisiko joku antaa selkeät ohjeet, siis jotkut jotka ovat tehneet sen rubiikin kuution, niin kuin vaikka että mitä pitää tehdä ensimmäiseksi? En vain tajua noita googlen antamia ohjeita, vaikka kävin aika monta läpi. :/

Huomasiko kukaan tätä viestiä? Tarkoitan tuossa viestissä sitä 3x3 rubiikin kuutiota. Eli voisiko joku neuvoa? : ) Olen yrittänyt tehdä sitä vaikka kuinka monta kertaa, mutta en vain osaa, vaikka se on ollut minulla jo 2 vuotta tai enemmän.

Vierailija

Siis ratkaisitko kuution kahdessa tunnissa vai kahdessa minuutissa? Minäkin olen kuutiota ratkaissut ja helppoahan se on, kun sen osaa ulkoa. Mutta kun sen tarpeeksi monta kertaa tekee, homma alkaa maistua puulta. Aikaa en ole ottanut mutta varmaan olisi joku 2-3 minuuttia.

Rubikin kuutioitahan on monenlaisia kuten 5x5 ja standardikokoinen 3x3. Minä olen ratkaissut vain tuon tavallisen.

Vierailija

Sain just Rubikin kution ja en oo saanu mitään aikaan, hirveen hankala, en nääs oo ennen tehny..onks siihe joku jippo?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat