pelaatko traviania?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

hei! minä ainakin pelaan traviania se on hyvä peli ainakin minun mielestäni. jos pelaat traviania Fi1:sessä kuten minä etsi nimimerkkiä joku760 se olen minä.

Kommentit (12)

Vierailija

Heipsan pelaan Traviania ja on tosi hyvä peli. En nyt satu muistamaan missä servussa pelaan enkä halua kertoa ukkoni nimeä koska voisitte hyökätä heti sen kimmpuun kosk se on uus tein sen äskettäin. Ku vanha meni pilalle ku unohin salasanan ja ku löysin sen oli viljan tuotanto -12 et se ukko meni siin.

Vierailija

olen pelannut, on vaan ärsyttävää ku speed on vaan pari kuukautta ja perusservut vuoden ni ei oikein ehi tehä mitään jos ei alota heti uuen servun tultua, siihen kyllästyy nopeesti, mutta oli se ainakin aluksi ihan kivaa

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Juu, kyllä Traviania pelaan... Aloitin sen silloin, kun viimeksi näin täällä Travian-keskustelun, eli marraskuussa. Pelaan s7-serverillä pääasiassa, on kyllä tyyppi myös s4 ja fix-servuilla. Pelaan nimimerkillä Ankallinen s7-servua, ilmoittautukaa kaikki, jotka pelaatte 7-serveriä, saatatte ehkä saada apuakin.. ;)

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Pelaan speediä nimellä speed68 ja server 4 nimellä Suomipoika. Olen joskus pelannut kaikkia aservuja kerralla, ja olen pelannut Ruotsin, Italian, Tanskan, Kiinan, Englannin, Amerikan ja Turkin speedejä joskus.

Vierailija

Hei vaan! Mutta saa niitä pisteitä ja pilkkuja käyttää vaikka olisikin innoissaan.

Minä en pelaa Fi1 serverissä, vaan Fi2:ssa, nimimerkki on sama.

Vierailija

Aikoinani vielä pelasin. Ensimmäisen kerran tutustuin tuohon peliin joskus viime vuoden alussa. Kokemusta löytyy 1:delta Suomen speediltä ja yhdeltä ihan perus servulta. Lisäksi olen pelaillut Tsekin speedillä (Noin kuukauden pelaamisen jälkeen poistin tunnukseni. Syynä Tsekkiläisten huono englannin osaaminen. Valvojakin alkoi urputtamaan jotain Tsekiksi eikä osannut puhua englantia) sekä Ruotsin speedillä. Travianin lopetin joskus viime syksynä. Ja galleilla pelailin. ;)

Vierailija

En pelaa traviania... Enkä habboa, enkä runea... :D:D:D On parempaakin tekemistä, niinkuin lukeminen ja musiikin kuuntelu. Tai tällä foorumilla kirjoittelu..:)

Vierailija

No tottakai pelaan.Suomen speed servua asukkaita noin 2800 ja NoN (No Name) on mun perustama liitto.Että siltä kantilta en mikään huono.

Ja tilin nimi on James007.Lähetä viestiä ja kysy jos et usko.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat