Teinpä mahtavan löydön!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Löysin divarista vuoden -74 Disneyn iloiset perheet Akkarin 1e:lla. Ja mikä parasta kyseissä lehdessä on kaikki liitteet priimakuntoisena tallella. Muutenkin lehti on priima kuntoinen. Katsoin Aku Ankan hankalatankat jutusta, että lehden arvo olisi n. 70e.

Onko kellään muulla kyseistä lehteä? Entä onko kukaan muu tehnyt yhtä hyviä löytöjä?

Kommentit (14)

Vierailija

maikki kirjoitti:Löysin divarista vuoden -74 Disneyn iloiset perheet Akkarin 1e:lla. Ja mikä parasta kyseissä lehdessä on kaikki liitteet priimakuntoisena tallella. Muutenkin lehti on priima kuntoinen. Katsoin Aku Ankan hankalatankat jutusta, että lehden arvo olisi n. 70e.<br />

<br />

Onko kellään muulla kyseistä lehteä? Entä onko kukaan muu tehnyt yhtä hyviä löytöjä?

Ei ole. En ole löytänyt mitään harvinaista.

Vierailija

maikki kirjoitti:Löysin divarista vuoden -74 Disneyn iloiset perheet Akkarin 1ela. Ja mikä parasta kyseissä lehdessä on kaikki liitteet priimakuntoisena tallella. Muutenkin lehti on priima kuntoinen. Katsoin Aku Ankan hankalatankat jutusta, että lehden arvo olisi n. 70e.

Ei ole. En ole löytänyt mitään harvinaista.

en mäkää, paitsi että mun täti anto mulle akuankka sarjiksii vuodelta 80-98 ja kaikki oli luettavassa kunnossa. en tehny löytöä vaan löytö löys mut

Vierailija

Tuohon tuli tuo hymiö, vaikken ollut tarkoittanut sitä. Siinä pitäisi siis lukea yhdella eurolla.

Kannattaa lukea joskus 2000-luvulla Aku Ankassa ilmestynyttä kaksiosaista juttusarjaa Hankalat Ankat. Siinä kerrotaan ihan kuvan kera harvinaisista Aku Ankoista. Ja siinä oli tämän lehden kuva ym. tietoa, minkä divarista löysin.

Vierailija

Hyvä maikki! Tuollaisia löytöjä voi tupsahtaa esille melkein mistä vain, tai niitä pitää etsimällä etsiä. Tuurista kiinni:D

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Eipä ole mulla sitä. Mutta näinpä tänää n Carl Barksin kootut XI ja II mutta ne makso yhteensä 48€ eli kpl hintaan oli 24€ ja mä olin varannu mukaan vaan 5€ koska tarkotus oli ostaa taskareita ja yks Jumbo, vitsi otti päähä ku sitte ku olin ostanu ne taskarit(ja Jumbon) tuli sinne yks varmaan parikymppinen mies joka eka katteli vähän taskareita, sitte meni katto kovakantisia ja sitte se vei ne molemmat.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

maikki kirjoitti:Löysin divarista vuoden -74 Disneyn iloiset perheet Akkarin 1e:lla. Ja mikä parasta kyseissä lehdessä on kaikki liitteet priimakuntoisena tallella. Muutenkin lehti on priima kuntoinen. Katsoin Aku Ankan hankalatankat jutusta, että lehden arvo olisi n. 70e.<br />

<br />

Olen löytänyt 1964 vuoden hyväkuntoisen akkarin.

Vierailija

En omista tuota lehteä. En ole löytänyt muistaakseni mitään harvinaista Ankka-julkaisua, tai muita Ankka juttuja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat