Mielipuuhaa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä teete mieluiten akun nettisivuilla? :)

Kommentit (15)

Vierailija

Teen kaikkea mitä täällä voi tehdä. Siis välillä pelaan (niin kuin äsken), kirjoitan Akupediaan, kirjoitan toimituksen blogiin, käyn välillä kirjastossa (jos etsin jotakin tiettyä, viimeeksi kävin siellä eilen), käyn galleriassa (viimeeksi tänään), ja tietysti... keskustelen. : D

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä keskustelen kaikkein mieluiten muitten kanssa. Se on sen takia kaikkein mieluisin koska voi saada palautetta omasta kirjotuksesta (sekä positiivista että negatiivista mitkä ovat molemmat hyviä), voi katsoa mitä muut on ehkä tehny tai tulee tekee, täällä on todella paljon hauskoja leikkejä ja muuta kivaa. Välillä käyn galleriassa katsomassa piirroksia ja välillä olen pelaamassa. Joskus saatan kirjottaa jotain pari jottuu Akupediaan.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akun netti sivuilla ylivoimaisesti mieluiten keskustelen keskusteluissa. Peleissä käyn melko harvoin, nekin kerrat ovat lähes yksinomaan lomalla aina.

Mutta kun puhutaan muusta kuin näistä sivuista, niin sitten vastaan että muuten mielipuuhaa on ainakin salibandy sekä hyvien elokuvien ja ohjelmien katselu. Sen verran tietysti, mitä koulunkäynti antaa "myöten".

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Keskustelen, käyn pelejä pelaamassa jne...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Keskustelen ja pelaan pelejä, koitan saada mitaleja jaaaaaa sit käyn galleriassa välillä kattoon kuvia :D Pitäs muuten tulla ehkä huomenna mun uusia kuvia ku eilen laitoin.

Vierailija

Enimmäkseen täällä tulee keskusteltua, mikäpä nottei, ja tietysti myös käyn välillä vilkaisemassa galleriassa ja arvostelemassa kuvia. Aika harvoin pelaan tai kirjoitan toimituksen blogiin, mutta olen tehnyt niinkin jopa muutaman kerran.

Vierailija

Tietenkin keskustelen, kirjoittelen eri topicceihin, ja "nipotan" turhista topiceista.

Minusta on hauskaa katsoa, milloin täällä on minkin moisia topicceja, ja kuka niihin on kirjoittanut, ja mitä kirjoittanut. Välillä saan omasta kirjoittamisesta palautetta, mitä useimmiten ihan mielellään lukee.

Sami-96

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat