ALE Aku Ankan sivujen kaupassa.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin kun satuin tulemaan tänne näin aamulla niin huomasin ilmoituksen etusivulla jossa luki:"ALE! Hinnat alkaen 5€. Tästä kauppaan>>." ja nyt siellä sitten on (HUOM.)->Aku Ankkaa yhdeksästä kahteentoista euroon. :) Joten eikun vaan sinne ostelemaan vielä kun ehtii, mutta siellä ei ole Aku Ankkaa kuin vain yhden sivun verran joten valinnan varaa ei hirveästi ole.

Ja mitä tuo "(HUOM.)->Aku Ankkaa tarkoitti"? No, sen löydätte kahdelta viimeiseltä pääaiheeni riviltä tuosta hieman ylempää.

Kommentit (15)

Vierailija

Onhan se hyvä juttu, mutta harmi kun ei ollut enemmän hyviä kirjoja alessa. Mutta harkitsen ostavani pari kirjaa kun on niin halpoja.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mr. A.A, et sitten huomannut, että Pulinoiden ensimmäisellä sivulla on täysin samasta aiheesta oleva keskustelu... : : ) Tarkkaavaisuutta vähän...

Ehdottomasti noilla hinnoilla kannattaa ostaa, mutta tuo valikoima on kyllä todellakin ikävän suppea. Itse omistan jokaisen noista julkaisuista, muuten olisin totta kai ostanut. Harvoissa paikoissa näkee esim. tuota Ankantekijät 8:aa hintaan 9€. Muut olen tainnut melkein kalliimmalla hommata, kun mitä tuolla on tarjouksia, mutta tuon Roope-sedän Aarrearkun ostin huuto.netistä hintaan 5,00€.

Vierailija

Ai on tehty jo Pulinoille? No voi harmi että niin kävi, varsinkin jos se on tehty ennen tätä sillä tein tämän jo aamulla.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Mr. A.A, et sitten huomannut, että Pulinoiden ensimmäisellä sivulla on täysin samasta aiheesta oleva keskustelu... : : ) Tarkkaavaisuutta vähän...<br />

Ehdottomasti noilla hinnoilla kannattaa ostaa, mutta tuo valikoima on kyllä todellakin ikävän suppea. Itse omistan jokaisen noista julkaisuista, muuten olisin totta kai ostanut. Harvoissa paikoissa näkee esim. tuota Ankantekijät 8:aa hintaan 9&euro;. Muut olen tainnut melkein kalliimmalla hommata, kun mitä tuolla on tarjouksia, mutta tuon Roope-sedän Aarrearkun ostin huuto.netistä hintaan 5,00&euro;.

Ei siellä kyllä ollut mitään tällaista aihetta.

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mr. A.A kirjoitti:Ai on tehty jo Pulinoille? No voi harmi että niin kävi, varsinkin jos se on tehty ennen tätä sillä tein tämän jo aamulla.

Se pulinoihin tehty aihe oli tehty jo eilen ennen klo 19, joten kannattaa hieman paremmin katsoa ennenkuin tekee uuden topicin. Sekä toiseksi tämä aihe on hyvin vähän aikaa ajankohtainen niin toivon, että nyt ei yhtään enempää tule topeeja tästä.

Ja mr.A.A muutenkin turhaan tuplapostasit 2 yhteensäkin hyvin hyödytöntä viestiä. Ja on se tosiaan harmi, jos niin käy, että tulee 2 topicia samasta aiheesta ja siihen auttaa, että ensi kerralla katsot paremmin ennenkuin teet uuden topicin. Älä ota viestiäni liian negatiivisena vaan silkkana neuvona...

Ja tässä nyt tähän keskusteluun mielipiteeni kuitenkin, kun vastaan tähän nyt kerran.

Jeps Tammikuussa on kaupoissa yleensä tietty näitä alennuksia, mutta täytyy kyllä sanoa, että on hyviä alennuksia tuolla. Paljon halvemmalla monia Aku sarjakuvakirjoja. Minä pistin myös tilauksen menemään, tilasin 4 kirjaa. Ilman alennusta ei olisi kyllä tullut tilattua, mutta esim. kirjakaupasta ei kyllä tuohon hintaan saisi ihan hevillä.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä tälläinen topic tehtiin tosiaan eilen, mutta ei siitä sen enenpää:). Tosiaan todella halpoja kirjoja, mutta harmittavasti liian suppea. Laitoin eilen illalla tilauksen menemään Ankantekijät 2,3 ja 8 ja lisäksi Ankalliskirjasto 5. Tulee maksamaan 49€, mutta tosiaan ei kyllä paljoa maksa ei tuolla hinnalla kyllä kaupoista saa ainakaan helpolla.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Aika suppea oli valikoima..mutta löysin pari juttua ja mietin tilaanko muutamia kansioita, mulla ei oo yhtään punasta, wanhoja keltasia vain..

Vierailija

Ostin kirja: Kupla tai tuutti Hinta: 10€

Tuli ale hienoon paikkaa, koska olin jo ennenminkin tilaamassa tuota kirjaa.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä ostin sieltä eilen(tai itse asiass tilasin) kirjan Ankantekijät 3: Itsehillinän mestari. Tekijä on Vicar. Kirja makso 9€ ja posti- ja käsittelykulut päälle oli se yhteensä 15€. Mitä se alennuskuponki muuten tarkottaa?

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat