(e4995427-3062-4ac9-99a9-3cb1cd739008) - e4995427-3062-4ac9-99a9-3cb1cd739008

Vierailija

Vihdoinkin on alkanut paranemaan tarinoiden laatu. Vielä Cavazzanoa lehteen, niin on kerrassaan loistavaa luettavaa. Ensimmäinen tarina on hyvä. Arvasin, että Akulle käy vielä huonosti. Pisteet 4/5. Barksin tarina oli myös ihan hyvä, mutta lopussa en oikein ymmärrä Akun tyhmyyttä. Pisteet 3/5. Al Taliaferron yksisivuisessa en tajua, miksei Aku lue kirjettä pihalla. Harvoin posti tulee illalla tai yöllä. Pisteet 3/5. Ferrariksen tarina tähän asti ainakin tosi hyvä. Vähän ajattelinkin, että Dora huijaa Karhukoplaa, ja niin siinä kävikin. Mielenkiinnolla odotan jatkoa tähän tarinaan. Pisteet 5/5. Hyvää viikonloppua toimitukseen!

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Kyllä, lehti oli mainio - voisin sanoa että parempi kuin yksikään edellisvuodelta! Mahtavaa, tänäkin vuonna ollut jo 2 Barksin klassikkotarinaa, ja vasta kolmas akkari menossa! Minusta ehkä tuon Al Taliaferron vitsisarjan olisi voinut jättää pois, oli aika kuivahko... Mutta lehti ansaitsee kyllä kiitettävän arvosanan. Sami-96

Vierailija

Yleensä omaan ainoastaan negatiivissävyistä sanottavaa viikon lehdistä. Kritisoin tarinavalintoja ja sitä, ettei käsikirjoittajiin tunnuta kiinnittävän huomiota tarinoita valittaessa. Myös monipuolisuutta olen kaivannut lehteen enemmän. Onnekseni voin kuitenkin tämän viikon lehdestä todeta, etten omaa siitä mitään pahaa sanottavaa. Hienoa! Olen siis harvinaisen iloinen tämän viikkoisesta lehdykästä. Ainoa miinus saattaisi olla jo aiemmin mainitsemani käsikirjoittaja-asia. Nyt on ilmestynyt kaksi lehteä, joissa molemmissa on kaksi Pat & Carol McGrealin tarinaa. Kuinka tämä on mahdollista? Mielestäni toimituksen kannattaisi ottaa asia toden teolla huomioon. Joka tapauksessa, olin pitkästä aikaa iloinen lehden sisältöön. Barksin tarina oli tietenkin plussaa, mutta (kenties hyvän tuurin vuoksi) myös loput tarinoista olivat kohtuullisen kelvollisia. Johtosarjassa oli kerrankin 90-luvun henkeä eikä Hedmania näkynyt ollenkaan. Jatkosarjan cliffhanger oli kenties tyhjentävämpi ja eeppisempi kuin koskaan aiemmin. Vielä en osaa kuitenkaan sanoa, onko tarina itsessään hyvä. Lehti sen sijaan on tällä hetkellä vuoden paras, ainakin teknisesti (ja omasta mielestäni).

Vierailija

Minä pidän erityisesti kyseisessä akkarissa siitä "Vaarallinen lelu" sarjakuvasta. En oikein tiedä, mikä siinä minua niin kiehtoo, mutta se vaan on jotenkin niin hyvä. Se "Taideväärennös" oli myös ihan hyvä, mutta ei läheskään niin hyvä kuin "Vaarallinen lelu". Tarkoitat keksinnöstä kaaokseen-tarinalla sarjakuvaa "Liukasta luikua". En heti tajunnut, mitä sillä tarkoitit. Se oli myös todella hyvä. Olet oikeassa, kyseinen akkari on todella hyvä.

Vierailija

Todella hyvä akkari! Minä pidin ainakin paljon. Mielestäni se kyllä ansaitsee joppa kiitettävän tason. Itse pidän Vicarin piirrosjäljestä.

Vierailija

Minun mielestäni se oli todella hyvä lehti!.Se Carl Barksin vaarallinen lelu oli paras sarjakuva joka oli tässä kyseisessä lehdessä. Se Vicarin tarina vähän uupui,mutta sekin oli ihan hyvä. Toivottavasti tämä vuosi tuo lisää hyviä sarjakuvia Aku Ankan lehteen.

Vierailija

Olen lukenut jo tuon lehden. Se on mielestäni paras lehti tänä vuonna! Vicarin johtosarja oli parhaita talvisarjoja Vicarilta, ja Barksin klassikko Vaarallinen lelu oli mahtava! Kaiken kruunasi Al Taliaferron yksi sivuinen tarina. Mielestäni se Karhukopla tarina oli sen lehden huonoin. Se vaan ei ollut yhtä jännittävä kuin muut tarinat.

Vierailija

Niiin oli kyllä todella mahtava Akkari!Täys kymppi!Niinkun on ollut kaikki tämän vuoden muutkin.Varsinkin se Barksin tarina.Olin kyllä lukenut sen jo aijemmin,mutta ihan sama.Jatkakaa samaan malliin!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat