Suuri Haliskaba 2009!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on Suuri Haliskaba 2009! Olet juuri astunut sisään, ja tätä kisaahan et voisi vastustaa.. Jos vastustat tätä, et oikein taida uskaltaa..XD. Tämä kisa ei koske pelkkiä haleja, vaan tarkoitus on kerätä mahdollisimman monta pusua! Eli siis melko monimutkainen skaba, mutta hei, tämän voi olla hauskaa! Tietoa ja ohjetta tulee tässä:

- 21.1.2009 Iltapäivällä ratkeaa tämän haliskaban voittaja! Palkinnoksi mainetta ja kunniaa! Joten, pysy siis ajan tasalla!

- Elikkä siis, kun lähetät kolme halia kolmelle eri henkilölle, tienaat yhden pusun! Saat sen siis automaattisesti, eikä kukaan lähetä sitä sinulle! Laskethan sitten pususi itse!

- Samalle henkilölle saa lähettää vain yhden halin päivässä!

- Kun olet lähettämässä halia, kirjoita viestisi suunnilleen tällä tavalla:

" Hei, Sinä -Nimimerkki-! Luovutan sinulle halin, ole hyvä!"

Ja kun saat halin joltakin, siihen ei tarvitse vastata, ellei välttämättä halua!

- Joten siis, HALISKABA 2009 KÄYNTIIN NYT! Muista heti 21.1 laskea pususi ja pistää lukumäärä viestillä tänne, niin paljastan voittajan!

ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ MINULLE HALEJA, EN OLE KILPAILUSSA MUKANAKAAN!

Sivut

Kommentit (25)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No jos mä nyt jotenki pysyin kärryillä, niin tänne kamnattaa vastata joka päivä koska voi lähttä yhelle henkilölle vaan yhen halin päivässä ja pusun saa jos on onnistunut lähettämään kolme halia kolmelle henkilölle saat yhden pusun(esim. jos lähetätä kolme halia nimimerkki 1 ja kolme nimimerkki 2 ja kolme nimimerkki3). Se jolla on kisan päättyessä eniten ousuja on siis voittaja. Pitää itse laskea kaikki pusut jotka on saanut kasaan ja lähettää ne sitten tähän topicciin. Minä annan alkajaiksi halin Samille, Salwerille, Djlordille, Ankkarockille ja Mr.Dargnesille.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Sori toi Salwer tuli kaks kertaa olin eile ollu varmaan liikaa koneel siitä se johtuu :) annan MaDille nyt halin

Edited by: miah on Jan 17, 2009 9:00 AM Siirretty kyselyistä ja visailuista

Vierailija

Ahaa..siis kolme halia kolmelle per pvä. Siis samalle henkilölle.

Tämänhän merkitsee sitä että saa halin luovuttaa vaikka sadalle henkilölle...tienaisin monta pusua ja saisin mainetta ja öh..kunniaa.

Lähetänkö kolme halia, saan yhen pusun..vaiko..on sekavaa kuin markkinoilla.

Outoa.

" Hei, Sinä -Nimimerkki-! Luovutan sinulle halin, ole hyvä!" nimimerkeille djlordi, Sami-96 ja Salwer/st sainko ny yhen pusun plakkariin?

Haleja pitäisi lähettää kolmelle per pvä. Muuten tää on sekavaa.

Pusuja pitäisi saada aina kun on saanyt halin joltakin. Olisi selvempää. :o

Vierailija

SELVENNYSTÄ!!

- Siis saa lähettää päivässä vaikka tuhannelle eri aku ankan keskustelujen kävijöille halin!

Mutta yhdelle henkilölle, jonka nimim. on esim: HAKKUPÖLLIKÖKKY, ei saa lähettää kuin yhden päivässä, ELI EI NÄIN: " Lähetän HAKKUPÖLLIKÖKKYLLE viiskyt halia tänään! " Vaan näin: " Sinulle, HAKKULIPÖLKKY luovutan halin, ole hyvä"

ELI SIIS SAMALLE HENKILÖLLE VAIN YKSI PÄIVÄSSÄ! Mutta niin monelle eri henkilölle saa lähettää halin kuin haluaa!

Vierailija

Lähetän halin Afille,Salwerille,Basistin mokomalle,samille,ankkarockille,akuhullu97:lle,salwerille,adz:lle,otto ankka 94:lle,djlordille,wieriille,Wonderlustille,Rosa4tehwinille,Aleksi macankkahullu010898 (en oo varma menikö oikeen),frodolle. No siinä oli ketkä ekaks tuli mieleen

Vierailija

Noo, jatkan "halilistaani". Eli lähetän haleja myös käyttäjille: Siru05, Basistin mokoma, adz, Mad ja ___AkuAnkka___.

Vierailija

Uudet halit! Luovutan halini näille henkilöille: Sami-96, Samuli99, Tapsa99, Siru05, The legend of DUCK, Basistin mokoma, Wonty-täti, _SuPPa_ (halusin vain lähettää sinullekin vaikka et halunnutkaan), Ankkarock, Mac Ducky ja Akuhullu97. Anteeksi, unohtui muutama: Mc skeptik II, adz, djlordi (mainiot kitisivut!), Hanstus, _Aku Ankka_, Ipu99, wierii, Salwer ja JP$. Siinä oli pari.

Vierailija

samuli99 kirjoitti:Aleksi,nimimerkkini kirjoitetaan pienellä.

Tiedän, mutta päätin kirjoittaa isolla. Etkö itsekin haluaisi että olisit Samuli99?

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat