Selkämyskuvat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tällainen keskustelu saattaa kyllä ollakkin,mutta kysyn silti.Mikä on hienoin taskareiden selkämyskansi,mikä sinulla on?Minusta paras on ehdottomasti vuosien 2005-2006,missä oli liki kaikki yleisimmät taskarissa esiintyvät hahmot.

Kommentit (9)

Vierailija

Siltä vuodelta kun taskukirja täytti 30 vuotta, eli se missä on Korhosen piirtämä Aku ja taaskukirjoja lentelee Akun ympärillä.

Vierailija

antsu95 kirjoitti:Tällainen keskustelu saattaa kyllä ollakkin,mutta kysyn silti.Mikä on hienoin taskareiden selkämyskansi,mikä sinulla on?Minusta paras on ehdottomasti vuosien 2005-2006,missä oli liki kaikki yleisimmät taskarissa esiintyvät hahmot.

En oo varma, mikä on paras, ja antsu95 tällanen keskustelu on jo.

antsu95 kirjoitti:Tällainen keskustelu saattaa kyllä ollakkin,mutta kysyn silti.Mikä on hienoin taskareiden selkämyskansi,mikä sinulla on?Minusta paras on ehdottomasti vuosien 2005-2006,missä oli liki kaikki yleisimmät taskarissa esiintyvät hahmot.

Mun mielestä sama kuin sun mielestä. (Tällainen keskustelu muuten on jo.)

Vierailija

Taitaa olla sama mullakin, mutta tälläinen keskustelu ei ole täällä vaan sellainen montako selkämyskuvaa on..

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Adz, sori vaan mutta kyllä tällainenkin on kai ainakin yks tehty jos oikein muistan missä pitää sanoo lempiselkämyskuvansa. Mun lemppari on joko 95-luvun tai 97-luvun.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Oma lempparini on joko 1999 vuoden Taikaviitta kuva tai sitten 2005-2006 vuosien kuva. Kumpikin kivan näköisiä vaikken kokonaan kumpaakaan omista, olen nähnyt ne kokonaisina.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Varmaan se Gavazzanon selkämyskuva missä on suurin osa taskarin hahmoista.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat