Mitä kannattaisi ostaa?

Niin, en oikein tiedä mitä kannattaisi ostaa tuolta Aku sivujen kaupasta, nyt kun siellä on se Ale. Kertokaa vähän te mitä kannattaisi ostaa.:d

P.S En löytänyt mitään topicia mihin tän keskustelun ois voinut kirjoittaa.

Kommentit (8)

Salwer1st/ kirjoitti:No, päätät itse mitä ostat.

Niin no, oisinhan mä voinut kirjoittaa, että:"Voitteko kertoa mitä suosittelisitte ostettavaksi." (Tai jotain sinne päin.)

Vierailija

Riippuu siitä mistä pidät, mutta Ankalliskirjasto 5 on aika hyvä ostos sillä se on sopivan halpa ja sen pitäisi olla vielä 1. painos, joten keräilyn kannaltakin sen pitäisi olla hyvä ostos.

Vierailija

Olisit vointu laittaa tämän tuohon "Ale AkuAnkka-nettisivujen kaupassa"-topicciin.

Minä en kyllä voi sanoa mitä kannattaisi osataa. Sinähän sen päätät. Ja välttämättä ei tarvitse ostaa mitään.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin, olen nähnyt tuosta Alesta jo kaksikin aihetta, jompaankumpaan niistä olisi voinut tämänkin, eikä omaa topiccia heti. Tästä voisi hyvin tehdä sellaisen topicin, johon voisi yleensäkin vastailla ja kysellä, että kannataako jotain ostaa vai ei, tai...

No, itse ainakin ostaisin tuon Ankantekijät 8:n mieluiten, jos en sitä omistaisi. Sen alkuperäshinta on suurempi kun noilla muilla tuotteilla. kaikki ovat kyllä kieltämättä todella halpoja, kun uusia ja avaamattomia kirjoja ovat.

A.N.K.K.A kirjoitti:Ankalliskirjasto 5 on aika hyvä ostos sillä se on sopivan halpa ja sen pitäisi olla vielä 1. painos, joten keräilyn kannaltakin sen pitäisi olla hyvä ostos.

Kyllä mä ehkä ostan sen jos vain muistaisin mitä tarinoita siinä on.

Vierailija

Ehkäsinun itsesi kannattaisi päättää mitä ostat, mutta jos esim. keräilet jotain tiettyä niin varmaankin joku semmonen.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

judoka kirjoitti:

A.N.K.K.A kirjoitti:Ankalliskirjasto 5 on aika hyvä ostos sillä se on sopivan halpa ja sen pitäisi olla vielä 1. painos, joten keräilyn kannaltakin sen pitäisi olla hyvä ostos.

Kyllä mä ehkä ostan sen jos vain muistaisin mitä tarinoita siinä on.

Sen tiedon löydät helposti netistä, mene esimerkiksi wikipediaan, kirjoita hakusanaksi: Kummajaisia ja kuu-ukkoja, niin johan alkoi löytymään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat