Haluaisitko itse julkaista sarjan Akusta tai muista?

Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Minä haluaisin, sillä siitä voisi tulla menestys ja saisi kuuluisuutta ja töitä ja olisi kiva kokeilla jotain erikoista.

(on vähän turha topic. myönnän sen.)

Kommentit (11)

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Tietenkin, jos ymmärsin oikein tarkotat kai Ankkapiirtäjäks(meniks oikein?). Jos sitä tarkotat niin kyllä ja olen tehnyt jo omia tarinoita.

Mä en oo tehnyt ihan omia paitsi jotain vitsisarjoja kuten Taliaferro teki, mutta joskus pienempänä piirsin yhden tarinan omin kätösin, mutta siinä meni niin kauan että en taida aloittaa uuden tekemistä.

Vierailija

Mikäpä siinä! Itse olen piirtänyt 2 tarinaa, ankanpojista, Akusta ja ennen kaikkea - Lauri Lokista! En vain usko että minun piirrustustaidoilla kukaan sitä julkaisisi. Mutta jos joku oikea piirtäjä piirtäisi sen, ja minä pääsisin käsikirjoittajaksi. ; )

Vierailija

Tottahan toki!!! Olenhan minä piirtänyt 3 tarinaa (Yksi on vitsisarja.) ja kaksi ideaa on paperilla (Siis kirjoitettuna).

Vierailija

tottakai tahtoisin julkaista. Olisi mukavaa kun aku ankallahan oli kansikuvan tekokisa, voisi olla myös sarjakuvan käsikirjoittamisen kisa. Voisikohan ehdottaa?

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Tietenkin, jos ymmärsin oikein tarkotat kai Ankkapiirtäjäks(meniks oikein?). Jos sitä tarkotat niin kyllä ja olen tehnyt jo omia tarinoita.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat