Michael Jackson

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pidättekö Michael Jacksonistä? Minä pidän oikein paljon hänestä, ja hänen musiikistaan! :)

TIETOA:

Michael Joseph Jackson (s. 29. elokuuta 1958 Gary, Indiana, Yhdysvallat) on yhdysvaltalainen pop-muusikko ja tanssija, joka on yksi eniten levyjä myyneistä artisteista. Hänen hallussaan ovat ennätykset maailman eniten myyneestä levystä (Thriller) sekä maailman kalleimmasta musiikkivideosta (Scream). Elizabeth Taylor nimesi Jacksonin 1980-luvulla popin kuninkaaksi, tätä nimitystä hänestä käytetään usein nykyäänkin.

Sivut

Kommentit (153)

Vierailija

Voi jestas! aluksi, hän ei ole enää Michael Jackson. Hän vaihtoi uskonsa, ja on nyt muslimi. Hänen nimensä on nyt Micael Jackson. Musatopic on jo olemassa. Popin kunkku muka... Hah! Kauheaa! Hirvittävää!

Vierailija

Entäs mun ensimmäinen Pulina aihe LEMMIKIT siitä tehtiin kymmenen kopiota.

Tälläst tää on, jos ei musiikki aihe ole ekoilla sivuilla niin uutta pukkaa.

Möykkäel Jaksonen juu ihan hyvää musaa on tehny.

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Voi jestas! aluksi, hän ei ole enää Michael Jackson. Hän vaihtoi uskonsa, ja on nyt muslimi. Hänen nimensä on nyt Micael Jackson. Musatopic on jo olemassa. Popin kunkku muka... Hah! Kauheaa! Hirvittävää!

Minulle Yusuf Islam on aina Cat Stevens. Ja Michaelin nimi on Islamissa MIKAEEL. Ja muuten, yritäpä itse myydä 5-vuotiaasta asti yli 100 miljoonaa levyä!

Vierailija

Michael Jackson on paras! Olen aivan hullkuna Michaeliin, ja hänen musiikkiinsa! Hän on loistava tanssija, ja älyttömän hyvä laulamaan. Olen oikeasti erakastunut häneen!!! Mitä pedofilia yms. juttuihin tulee, en usko, että ne ovat totta. Eihän kovin hyvältä nykyään näytä, johtunee leikkauksista, mutta hänen uskonnonvaihtoaan en usko! Olen lukenut Michaelista kirjoja ja katsonut haastatteluita, ja hän on luonteeltaan älyttömän ujo, aivan toisenlainen, kuin lavalla. Hänen musiikkivideonsa ovat loistavasti tehtyjä, ja kaikki tanssikohdat ovat mielettömiä! Kiitos Michaelille niistä, pelastavat kyllä huonon päivän... Michael hurmasi minut totaalisesti niillä ihanilla suurilla tummanruskeilla silmillä ja mustilla kiharoilla (jos ette usko, niin katsokaa Speed Demonin, Dirty Dianan ja Badin musavideot) Hän on oikeasti niissä niin söötti!!!

Michael Jackson oli 80-luvulla, on nyt, ja tulee aina olemaan The King Of Pop, Popin Kuningas. Sellainen hän on, eikä häntä voi kukaan syrjäyttää, ei nyt, eikä koskaan! Olen Michael-fani henkeen ja vereen, ja kiljuin riemusta, kun näin lehdistötilaisuuden, jossa hän kertoi tekevänsä comebackin. Olen edelleenkin ikionnellinen, mutta lippujan en keikoille saanut, kun vanhemmat eivät minua keikoille päästä... harmittaa!

Joka tapauksessa, Michael on ihana, tai se on ainakin minun mielipiteeni hänestä. Pedofiliaan ei voiuskoa kukaan, joka tietää Michaelista mitään, joten en usko minäkään. Hän on hyvä idoli siinä mielessä, että hän on erilainen, eikä sitä samaa kuin kaikki muutkin. Hänellä on oma tyylinsä, ja minulle hän on kuin jumala, jos suoraa sanon. Michael on paras!!!

Vierailija

Jee vihdoin löysin jonkun tälläisen aiheen. Nyt tietoa:

Michael Joseph Jackson syntyi 29.7.1958 Joseph ja Katherine Jacksonin monilapsiseen perheeseen Indian Garyyn.

Kun Michael oli vain viisi vuotias, hän ja hänen veljensä perustivat yhtyeen The Jacksons 5. Jacksons 5 tunntuin kappale on aika varmasti ABC, myös Got to be theresta tuli aika kuuluisa. Micahael oli yhtyeen keulahahmo.

Vuonna 1979 läpimurto tapahtui. Off the wall ilmestyi. Sitä myytiin maailman laajuisesti yli 29 miljoonaa kappaletta. Mutta Thrillerista tuli kaikkien aikojen parhaiten myyvä albumi, jota myytiin maailman laajuisti yli 110 MILJOONAA kappaletta. Ja se siivitti Popin kuninkaan uraa aika paljon. Popin kuninkaalla on myös hallussaan maailman kalleimman musiikivideon, suurin yleisö ja monta muuta, mitä en jaksa kirjoittaa. Michael on urallaan voittanut enemmmän palkintoja kuin kukaaan muu. Esim. 8 grammya yhtenä iltana Palkintoja oli 360, jos pienetkin lasketaan.

Michaelilla oli kolme lasta. Paris Katherine 11, Prince Michael Joseph 12 ja Prince Michael Joseph II "Blanket". On kylläkin todistettu etteivät he olleet Michaelin biologisia lapsia, vaan on huhuttu että Michaelin luona usein vieraillut Omer Bhatti olisi Michaelin salalapsi. Omer Bhatti on kuitenkin kieltänyt tämän, samoin Michael ennen kuolemaansa.

This Is It

Michael suunnitteli Comebackia kiertueella "This is it". Michaelin olisi pitänyt esiintyä heinäkuussa 2009 lontoon 02 areenalla, mutta tähti kuoli traagisesti ennen sitä.

12.10 kello 07.00 Suomen aikaa julkaistiin Michaelin uusin levy ja kappale This is it.

Levy on saatavilla maailman laajuisesti 27.10.

Nyt viellä vähän nippelitietoa:

Harrasti musiikin ohella: Lyijy- ja mustekynillä piirtämistä

Lempielokuva: E.T

Lempi auto: Rolls Royce

Lempi juoma: Hedelmä mehut

Vihasi: Autojen korjaamista ja hiuksista kiskomista

Haave koti oli: Buckinghamin palatsi

Koulutus: Kansa-ja oppikoulu Los Angelesissa. Yksityisopetusta kiertueilla Rose Finen johdolla.

Monta asiaa jäi puuttumaan, mutta tuossa nyt jonkin laiset perustiedot

Vierailija

Minuun ei oikein iske. En tiedä miksi, minusta kaikki vaan kuulostaa samanlaiselta puurolta.

Kuolema yllätti silti, mutten murehtinut kuin viisi minuuttia. Saattaa kuulostaa julmalta, mutta minun näkökulmani.

Vierailija

Lainaus:
RE:Michael Jackson

Mermaidgirl - 04.05.09 04:00 (ID 306285) Michael Jackson on paras! Olen aivan hullkuna Michaeliin, ja hänen musiikkiinsa! Hän on loistava tanssija, ja älyttömän hyvä laulamaan. Olen oikeasti erakastunut häneen!!! Mitä pedofilia yms. juttuihin tulee, en usko, että ne ovat totta. Eihän kovin hyvältä nykyään näytä, johtunee leikkauksista, mutta hänen uskonnonvaihtoaan en usko! Olen lukenut Michaelista kirjoja ja katsonut haastatteluita, ja hän on luonteeltaan älyttömän ujo, aivan toisenlainen, kuin lavalla. Hänen musiikkivideonsa ovat loistavasti tehtyjä, ja kaikki tanssikohdat ovat mielettömiä! Kiitos Michaelille niistä, pelastavat kyllä huonon päivän... Michael hurmasi minut totaalisesti niillä ihanilla suurilla tummanruskeilla silmillä ja mustilla kiharoilla (jos ette usko, niin katsokaa Speed Demonin, Dirty Dianan ja Badin musavideot) Hän on oikeasti niissä niin söötti!!! Michael Jackson oli 80-luvulla, on nyt, ja tulee aina olemaan The King Of Pop, Popin Kuningas. Sellainen hän on, eikä häntä voi kukaan syrjäyttää, ei nyt, eikä koskaan! Olen Michael-fani henkeen ja vereen, ja kiljuin riemusta, kun näin lehdistötilaisuuden, jossa hän kertoi tekevänsä comebackin. Olen edelleenkin ikionnellinen, mutta lippujan en keikoille saanut, kun vanhemmat eivät minua keikoille päästä... harmittaa! Joka tapauksessa, Michael on ihana, tai se on ainakin minun mielipiteeni hänestä. Pedofiliaan ei voiuskoa kukaan, joka tietää Michaelista mitään, joten en usko minäkään. Hän on hyvä idoli siinä mielessä, että hän on erilainen, eikä sitä samaa kuin kaikki muutkin. Hänellä on oma tyylinsä, ja minulle hän on kuin jumala, jos suoraa sanon. Michael on paras!!!

No jotenkin tuolla tavalla ajattelen minäkin! Minulla on saksalainen kalenteri missä on lokakuun kohdalla kuva Michaelista, jossa hän näyttää toosi söpöltä:D Kuvassa Michael sen Bad rotsin kanssa ja hymyilee silleen söpösti :D:D Joo, pedofiiliasyytteet, EI! En uskoenuskoenuskoenuskoenusko! Tuo söpö juttu, veljeni luulee että olen sekaisin, hänestä Michaelia rumempaa ei olekaan... Ehkä Michael oli ruma pari viimeistä kuukautta... Itse aloin fanittaa Michaelia vasta kuoleman jälkeen... Olisin halunnut tavata, kaikki hänet tavanneet puhuvat hänestä vain pelkkää hyvää.

Rest

In

Peace

Michael, YOU MUSIC WILL LIVE 4EVER! WE ALL LOVE YOU!

Vierailija

mikael jaksonen oli ihan hyvä laulaja.. ainut hyvä biisi oli thriller ja vissii pari muut mut en muista nimiä. eiks sen yksityis lääkäri Conrad Murrayta epäilty/epäillään?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: RE:Michael Jackson

aatk 100 - 24.10.09 12:01 (ID 366555) mikael jaksonen oli ihan hyvä laulaja.. ainut hyvä biisi oli thriller ja vissii pari muut mut en muista nimiä. eiks sen yksityis lääkäri Conrad Murrayta epäilty/epäillään?

Epäillään. Jossain luki:

Michael Jacksonin kuolemaa tutkitaan henkirikoksena. Joten kyllä Conrad Murrayta epäillään. Kuolin syyksi paljastui lääkkeiden yliannostus, ja popin kuningas kuoli kotonaan sydänkohtaukseen, tietojeni mukaan

Vierailija

Lainaus:
Re: Michael Jackson

AKU -97 - 24.10.09 01:30 (ID 366634) En oikeen tykää. Vaikka sillä oli paljon faneja.

Ja on vieläkin! On Elvikselläkin vielä faneja, vaikka tyyppi delas jo kauan sitten!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat