Top-6 käyttäjät

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä minun lista:1.Ankkarock.2.basistin mokoma.3.Akuhullu97.4.adz.5.djlordi.6.Af1.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Kiitoksia erittäin paljon minut maininneille! Päivitetty listani:

1.Salwer1st/

2.Akuhullu97,adz

3.MaD,Otto Ankka -94

4.Karhukelmi,JP$

5.Djlordi,Ankkarock

6.Siru05,Sami-96

7.Rosa4Tehwin,Donald-91, Woderlust

8.Tapsa99,Mattiii

9.T@ika@viitta

10.King Henkka,akkaridekkari

Vierailija

megaduck 300 kirjoitti:hyödytön?? ei kyllä minusta ole!tällaiset keskustelut ovai juuri hyviä

ystävä hyvä tässä on pinnalla jo yksi parhaat käyttäjät keskustelu,joten toista ei olisi tarvinnut tehdä :D

Vierailija

Siru05 kirjoitti:

megaduck 300 kirjoitti:hyödytön?? ei kyllä minusta ole!tällaiset keskustelut ovai juuri hyviä

ystävä hyvä tässä on pinnalla jo yksi parhaat käyttäjät keskustelu,joten toista ei olisi tarvinnut tehdä :D

Itse asiassa,tein tämän topicin kylläkin ennen kuin tämä PARHAAT KÄYTTÄJÄT-topic nousi edes pinnalle.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kiitos Disneyland, Tapsa99 ja samuli99!

En jaksa laittaa omaa listaa, koska tällaisia keskusteluja on paljon, ja mun listat löydätte jostakin niistä muista.

Vierailija

No haitanneeko tuo? Kannattaa kuitenkin selata muutamia sivuja, ja nostaa pinnalle sellainen jonka juuri ite aikoi tehdä.

Vierailija

Annetaan tämän taas vajota, sillä PARHAAT KÄYTTÄJÄT -topic on taas pinnalla. Yksi Top käyttäjät -topic kerrallaan kiitos.

Vierailija

Siru05 kirjoitti:

niin tuota..en ajatellut

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat