Mikä oli ensimmäinen keskustelu, johon kirjoitit?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Eli mikä oli ensimmäinen topic, mihin kirjoitit rekisteröitymisesi jälkeen? Minä en muista sen topicin nimeä, mutta siinä topicissa piti sanoa omasta mielestään huonoin piirtäjä.

Kommentit (15)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti: hävettää katsoa niitä viestejä, mitä joskus olen kirjoitellut... :^/

Tulit juuri oikeaan asiaan. ; ) Samat sanat. Minuakin todellakin hävettää katsoa joitakin niitä vanhoja topiceita. Niissä olen minäkin tainnut kirjoittaa puhekieltä, ja vaihdellen isoilla ja pienillä kirjaimilla. Yhteen keskustelun (olen varmaan tästäkin jo kertonut), kirjoitin aikoja sitten (joskus huhtikuun alussa) sellaisen viestin, joka meni näin: "SIMO SISU". Kysymyksenä oli kai sitten joku Kaasi vai Sisu?. Tuo oli juuri yksi ensimmäisistä, mutta en minäkään vain voi muistaa tarkaa nimeä ensimmäiselle topicilleni.

Vierailija

Oh no... Vaikka kuinka mietin, ei tule mieleen... Mutta mainittakoon, että aika typeriä keskusteluita olen minäkin tehnyt. Voi minua typerystä.

Vierailija

No, en kyllä muista tarkkaan sitä topicin nimeä, mutta se taisi olla joitakin niitä, missä kysyttiin Top 5 piirtäjät tms. Minä aloitin kirjoittamaan keskusteluihin joskus kesäkuussa.

Vierailija

En muista kunnolla vaikkei siitä ole edes kovin kauan aikaa.En ole varma,mutta se tais olla tällanen:Kuka olisit Ankkalinnasta

Vierailija

Voi ei, en muista tollasta..ois varmaan joku Kultaryntäyskeskustelu luulen,

mutta muistan mun ekan aiheen se oli vähä nolo. ;)

Vierailija

Aloitin kirjoittamisen joskus kesän alussa Kultaryntäyksen jälkeen, ja muistaakseni se oli joko jokin itse tekemäni keskustelu jossa kerroin että Kultaryntäys on loppunut jne., tai sitten se kunkysyttiin kuinka pitkälle on päässyt Kultaryntäyksessä, ja tietenkin menen heti antamaan sellaisen ensivaikutelman itsestäni että kaikki huomaavat heti että aloittelija on saapunut.

Onneksi opin lopulta kirjoittamaan paremmin ja olenkin jo tsempannut aika paljon paremmaksi.

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:Aloitin kirjoittamisen joskus kesän alussa Kultaryntäyksen jälkeen, ja muistaakseni se oli joko jokin itse tekemäni keskustelu jossa kerroin että Kultaryntäys on loppunut jne., tai sitten se kunkysyttiin kuinka pitkälle on päässyt Kultaryntäyksessä, ja tietenkin menen heti antamaan sellaisen ensivaikutelman itsestäni että kaikki huomaavat heti että aloittelija on saapunut.<br />

Onneksi opin lopulta kirjoittamaan paremmin ja olenkin jo tsempannut aika paljon paremmaksi.

Jäi viesti kesken tuossa viimeisessä lauseessa. ...Olenkin jo tsempannut aika paljon paremmaksi myös muita asioita itsessäni näiden sivujen ja täällä olevien tyyppien ansiosta.

Vierailija

Minä en kyllä muista,mutta se oli tekijöistä muistaakseni...

Se oli ehkä joku huonoin piirtäjä otsikoltaan.

Vierailija

Huonosti muistan, taisi olla rekkauspäivänäni. Keskustelussa muistaakseni kysyttiin parasta hahmoa, mutta nimeä en muista.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Tapsalla on kumma vaikutus aina matkia topiccejani;).<br />

Mutta juu.. Ensimmäinen viestini meni topicciin nimeltä "onko kellään kummallista kommellusta albumeita". Se löytyy seuraavasta osoitteesta ja on se neljäs viesti siinä topasssa siis. http://www.akuankka.fi/keskustelut/lue?_forumThread_WAR_akuankka_forumid...

Huomasin että Sami on aika paljon parantanut kirjoitusta. Niin kuin tosi monet (mukaan luettuina minä)^Tuossa osoitteessa Samilla ei ollut pistettä, eikä isoja alkukirjaimia. : D

Luulin että olen aina kirjoittanut tänne kirjakieltä, mutta joku oli nostanut jonkun aiheen, jossa en ollut puhunut kirjakieltä, olin kirjoittanut jotakin: "En kyl usko...".

Vierailija

Nuno kirjoitti:Huomasin että Sami on aika paljon parantanut kirjoitusta. Niin kuin tosi monet (mukaan luettuina minä)^Tuossa osoitteessa Samilla ei ollut pistettä, eikä isoja alkukirjaimia. : D

Kyllä, olen parantanut kirjoitustani tälle foorumille roimasti, hävettää katsoa niitä viestejä, mitä joskus olen kirjoitellut... :^/

Minä en kyllä muita sitä totippica, mihin olisin ensimmäisenä kirjoittanut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat