Tänä päivänä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä kerro päivästäsi.Eikait siinä mitään.Kirjoitelkaahan:)

PS:Kirjoittakaa esim näin:klo 8 menin kouluun. Ei nyt noinkaan ole pakko.Kunhan vain kirjoitatte :D

Sivut

Kommentit (18)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Noh tuossa äsken heräsin ja nyt olen koneella. Olisi tänään tarkoitus lähteä käymään mökillä, mikä on muuten samassa kaupungissa kuin itse asun. Ehkä käyn hiukan jäälläkin. Ei minulla tälle päivälle muita suunnitelmia ole paitsi, että aijon nauttia tästä päivästä täysin rinnoin, kun ei tarvitse olla koulussa. Hyvää viikonloppua kaikille!

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Kello 9 alkoi koulu. Lähdin kyllä tosin jo kello 8.30 (menen pyörällä) Oli matikankoe, ja kaippa se meni ihan hyvin. Sitten oli toinen tunti matikkaa. Silloin saatiin matikan kevätosat. Jakolaskuja kerrattiin.. (plääh..!) Sit oli ruokatunti. Pahaa ruokaa, perunaa ja kastiketta. (hyi!) x( Sitten oli äikän lukutunti. Saatiin mennä ihan minne vaan lukemaan (ei tietystikkään niihin luokkiin, missä oli tunti) menin liikkasalin varastoon lukeen. Sitten oli toinen tunti äikkää. Mentiin apuopen kans toiseen luokkaan. Tehtiin sisällysluettelo penaalista vihkoon. ;) Sit kässäntunti. Sain leipoa kahden kolmasluokkalaisen kanssa omenapiirakkaa. Sitten kun se oli uunissa niin kudottiin. Tein kissalle (sen vartalo oli valmis) häntää. Sitten aloin päätellä sitä. Tunnin lopuksi saatiin syödä piirakka. Ihan hyvä oli. Sit mentiin kotiin. (koulu loppui noin kello 14.30) Söin välipalaa, tein läksyt ja haukuin hajua joka tuli lakasta. (olohuoneen lattia lakattiin) Soitin kaveria kylään ja se tulee noin kello 17. Nyt sitten oon tietokoneella.

Vierailija

Menin kouluun klo 9. Ensin oli matikkaa, sit oli äikkää, ruoka, hissaa, fykee ja taas äikkää. Sitten tulin koulusta, söin välipalan ja tulin vöhän ajan päästä tänne.

Vierailija

Noo, okei. Heräsin kello 04.00 aamulla. Puin, söin, pesin hampaat ja lähdin kouluun. Kello oli silloin noin 04.15. Koulumatka taittui kuten aina ennenkin, peltojen, parin metikön ja loppumatka tien reunaa kulkien.

Koulussa olin kello 07.50. (koulumatkani on 11km). Koulussa ensin oli 2 tuntia uskontoa, sitten historiaa, ja sitä seurasi piinallinen matematiikan tunti. Sen jälkeen oli tunti liikuntaa, oltiin polttopalloa toisen luokkalaisten kanssa. Sitten pääsin koulusta klo 13.00.

Kotona olin klo 16.15. Sitten söin illallista, oli ruokana lasangnea. Sitten kun olin syönyt, tein läksyt. Sitten tulin tänne. Ja nyt kirjoitan tähän topicciin, mitä olenkaan päivän aikana tehnyt.

Sami-96

Vierailija

Koulu alkoi klo 8.30., aamulla oli vaikee päättää et mitä laittaa päälle ja miten laittaa hiukset, sitte menin mun frendin kans yhtä matkaa kouluun. Ruokana puuroo ja lounassalaattia. Ei hyvää... Söin salaattia ja maitoa. Sit koulun jälkeen (joka loppu klo. 13.40) menin mun yhen toisen frendin kaa kapeen ja sit kirjastoon ja sit menin kotiin, söin appelsiinin, kuuntelin GaGa:aa laitoin tiskikoneen menin koneelle!:)

Vierailija

Heräsin aamulla kello 7.00. Söin aamupalan ja pesin hampaat. Menin ala-asteen pihalle odottamaan bussia, joka veisi meidät ylä-asteelle. Matkaa sinne on noin 14-kilometriä. Koulu alkoi kello 8.50. Ensiksi oli matikan kaksoistunti. Meillä oli joitain prosenttilaskuja, jotka ovat seiskalla aika haastavia. Sitten oli englannin kaksoistunti, jossa oli välissä sitten ruokailu. Ruuaksi oli nakkikeittoa ja superhyviä sämpylöitä. Itse enkuntunnilla meillä oli sanakoe epäsäännöllisten verbien kolmansista numeroista. Tiedän jo, että sain täydet;) Sitten teimme joitain paritehtäviä ja kävimme kappaletta läpi. Lopuksi olimme hirsipuuta, josta ei oikein tullut mitään. Siinä arvuuteltiin englanninkielisiä sanoja, ja kaikki vetivät leikiksi, ja huusivat kirjaimia ö, ä, z, x, w, ü, å jne. Hirteenhän me jouduimme. Sitten oli kaksi tuntia musiikkia jossa soitimme esim. Holy Diverin jne... Koulu loppui kello 14.50, niinkuin aina. Tulemme aina kouluun kello 8.50 ja koulu loppuu aina 14.50. Kotimatkalla bussissa juttelin kavereiden kanssa ja kuuntelin musiikkia. Bussi oli muuten aika kova. Se oli sisältä vaaleanpunainen, ja verhotkin olivat vaaleanpunaiset! Kummaa!? Sitten olenkin istunut tietokoneella ja syönyt välinpalan. Nyt rupean tekemään pitsaa iltaruuaksi!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Frodo95 kirjoitti:Nyt rupean tekemään pitsaa iltaruuaksi!

Ai, sehän on kiva!: D Onko teillä Cokistakin, vai tuonko tullessani?

Tänään oli kyllä niin normipäivä, ettei siinä kyllä ole mitään kerrottavaa. Raahauduin kasiksi kouluun ja yritin keskittyä johonkin (tuplatunnit uskonnosta ja saksasta, armoa). Ruokavälkällä ihmettelin rinnakkaisryhmäläiseni kanssa, miksi hanoista ei tule vettä. Välkän jälkeen sitä vettä sitten tuli, ruskeana. Syytä en tiedä. Pääsin kolmelta ja näin metriksellä kahta vanhaa koululaistani. Rupattelin heidän kanssaan, ja kotiin päästyäni kampesin itseni välittömästi koneelle. Ja kas, tässähän sitä ollaan. Foorumeilla olen hieman pyörinyt, etsinyt netistä tietoa omaksi huvikseni (olen kiinnostunut omituisilta kuulostavista asioista, joista ihmiset yleensä eivät tiedä kuin virheellistä tietoa; siksi jätän toteamatta, mihin tämä tiedonhakuni kohdistuu) ja kuunnellut koneelta tähän mennessä 27 biisiä.

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Nyt rupean tekemään pitsaa iltaruuaksi!

Wondy kirjoitti:Ai, sehän on kiva!: D Onko teillä Cokistakin, vai tuonko tullessani?

Eipä ole kokista nyt. Mutta jos sinä tuot. Ota vaikka kaksi pulloa. Pitsa on nyt uunissa, eli jos nopsaan tulet, ehdit syömään:D

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Frodo95 kirjoitti:Eipä ole kokista nyt. Mutta jos sinä tuot. Ota vaikka kaksi pulloa. Pitsa on nyt uunissa, eli jos nopsaan tulet, ehdit syömään:D

Selvä homma: D Otan kyllä saman tien kolme, ettei lopu kesken.

ÄÄ, tahtoo Frodolle pitsaa syömään: / Täällä on tylsää, eikä ole oikein mitään syötävääkään. Ja ruokahan on tunnetusti tie (k)iloihin.

Vierailija

Wondy kirjoitti:ÄÄ, tahtoo Frodolle pitsaa syömään: /

Täytyy nyt sanoa, että se pitsa on jo entinen. Hyvää oli, vaikka pohja oli jäänyt hieman raa'aksi. Noh, kyllä sieltä kaapista jotain syötävää sinullekin löytyy:)

Vierailija

Menin kahdeksaksi kouluun, oli kaksi tuntia liikuntaa ja sen jälkeen pihatalkoot. :S Koulupäiväni loppui klo 12, jonka jälkeen menin kaverini kanssa rullaluistelemaan kaupalle ostamaan jätskiä... :D Sen jälkeen tulin kotiin, tein läksyt ja tulin koneelle.

Vierailija

Minullakin pitsa uunissa. Nami, nami. Taitaapi Wondylla tulla tässä nälkä, kun lukee meidän tekstejä. :D

Päiväni oli oikeastaan hauska ja mukava. Ekalla tunnilla koulussa oli äikkää, sen jälkeen ruotsia, ja ruokailun jälkeen oli tunti enkkua ja kuvista. Sen jälkeen oli vielä 2 tuntia liikuntaa. Oli frisbeegolfia. Käytiin kaupassa hakemassa vähän "evästä" ennen "tuntia", ettei vaan tule nälkä. :D Noh, mettässä samoiltiin ja etittiin niitä koreja. Kaverillani lensi kiekko suohon, jossa oli paljon sammakoita. Oli sitten kiva sen sieltä se hakea. Lauleltiin kaikenlaisia lauluja ja puhuttiin kaikenlaista kaksimielistä. Ja pysähdeltiin vähän väliä johonkin istumaan. Ja koulusta tulin oikopäätä kotiin.

Vierailija

Tänään menin yhdeksäksi kouluun, ja kuinka ollakkaan, ihan ajoissa! On ollut vähän probleemia aikataulujen kanssa... Olen meinannut myöhästyä ties kuinka monta miljoonaa kertaa.

Koulussa oli ekana äikkää, hissaa, kuvista & 2h liikkaa. Liikassa oli muuten sijainen, oli lentopalloa. Välkällä olitiin kamujen kanssa maata (peli) ja new peliä nimeltä kenkämurhaaja. Siinä keinutaan pienissä keinuissa, jotka ovat vastapäätä, ja yksi viskoo kenkänsä kohti toisia keinujia. He sitten väistelevät ja joku hakee pommittajan kengät (tässä tapauksessa minä). Vielä ei ole sattunut mitään, metka peli, paitsi että kenkä tuli päin masua - muttei kovaa, onneksi. Ja kerran kenkä meni ihan millin päästä päästäni... Tavanomaista 5-6. luokan tyttöjen hupia.

Vierailija

Noh, menin klo 8 kouluun ja pääsimme klo 14. Yhdeltä paras ystäväni tuli meille junalla koko viikonlopuksi Seinäjoelta. <3 Olimme juuri kaupungilla ja sovittelimme aurinkolaseja sekä vaatteita mitä emme edes aikoneet ostaa.;D Kohta käymme vielä puistossa ja näin päin pois<3

Vierailija

Minä menin klo 8 töihin, sillä koulussani oli tänään työharjoittelupäivä. Eli saimme tehdä töitä 6 h jossain kaupunkimme työpaikoista. Sain tehdä toimistoapulaisen hommia. ;D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat