Lego

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne voitte kirjoittaa mitä tahansa Legoista!

Mielipiteitä... Mitä Legoja omistaa... Mitä Legoja haluais... Paljonko Legoja omistaa...

Mulla on kaks isoa lootaa täynnä Duplo (vai oliko se Dublo?) Legoja. Mulla on myös yks iso loota täynnä pienenpiä Legoja joista voi rakentaa vaikka auton kun siinä on myös mukana sähkö-moottoreita niin ne saa liikkumaan.;)

Mulla on myös kaksi osaa isoa sarjaa Lego Mars Mission. Niistä mulla on 81 Hypersooninen taistelu-alus ja Kolmipörämaasturi. Minusta olisi kiva saada sitä sarjaa lisääkin:D.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

mulla on yks iso laatikko täynnä legoja ja musta ne on kivoja koska niillä voi rakentaa melkein mitä vain(siis pienoiskoossa) XD

Vierailija

Minulla on Legocity

kaivuri

poliisiasema

kaikki poliisi autot

paloauto

palopäällikön auto

huoltoasema

roskaauto

betoniauto

poliisi-rekka

minikaivuri

kadulakaisija

talo

itse tehty kerrostalo

18 tiepalaa

trukki ja rahtilentokoneen rekka

postiauto

toinen postiauto

postilentokone

Legoalustaan sinisiä ja punaisia Legoja joitten keskellä lukee LEGO CITY

itse tehty puimuri ja paljon muuta!

Star Wars Lego

AT-ST

V-wing fighter

Darth Vader's TIE Advanced

minimalli Imperial star destroyer ja jotain muuta.

Vierailija

Minulla on tuota castle sarjaa esim. kääpiöiden kaivos, peikkojen sotalaiva, tornihyökkäys... Haluisin lego minstormia tai star warsia. Mulla on vanhoja legoja iso laatikollinen täynnä. Legot on kiinnostavii, koska ne vaan on hyvii.

Vierailija

Kyllähän niitä löytyy. Enimmäkseen Castleja mutta niillä leikkiminen sitten on jäänyt vähemmäksi. eilen leikin viimeksi puoleen vuoteen legoilla.alan olla jo liian vanha...

Mutta mitähän tuolta löyttyy?

Linna (Castle)

Takaa-ajo (Castle)

Peikkolaiva (Castle)(Uusin)

Poliisiauto (City)

Kääpiökaivuri (Castle)

2 poliisimoottoripyörää (City)

X-wing (Star Wars)

V-wing (Star Wars)

Y-wing (Star Wars)

Imperial Dropship (Star Wars)

Droidikone ja -kiituri (Star Wars)

Kloonikiituri ja -tykki (Star Wars)

Hagridin mökki (Harry Potter)(Rikki)

Huispauskenttä (Harry Potter)(Rikki)

Joku torni (Harry Potter)

Šakki (Castle)(Legolandiasta ostettu)

Kohtaus Salaisuuksien Kammion lopusta (Harry Potter)

Eiköhän ne siinä ollut. Ja niitä sekalaisia legoja löytyy paljon.

Lainaus:
Mörkö: Minulla on tuota castle sarjaa esim. kääpiöiden kaivos, peikkojen sotalaiva, tornihyökkäys... Haluisin lego minstormia tai star warsia. Mulla on vanhoja legoja iso laatikollinen täynnä. Legot on kiinnostavii, koska ne vaan on hyvii.

Juuri ne mitkä minä haluaisin! Mistä olet kääpiökaivoksen saanut?

Vierailija

Niitä saa ihan kaupasta. No,en jaksa listata legojani kun niitä on tuolla jotain kuusi laatikkoa. Ja ne laatikot on keskimäärin 15x35x25 cm isoja. Siis niitä legoja on PALJON!!!!!!!

MRL kuittaa.

T3
Seuraa 
Liittynyt17.7.2009

Kyllähän noita Legoja tuppaa olemaan.. Technicejä on aika paljon, suurin on niista se nosturiauto, joka on yli puolimetriä pitkä. Sitten on vielä sellainen Technic maasturi.. Leekoja on sen verran paljon, että en jaksa tänne alkaa niitä luettelemaan.. Lähes joka sarjasta on ainakin yksi pakkaus.

T3

Vierailija

Juuh, kaveriltani niita sain aika paljon kun hänellä on saavillinen. Aina kun olen kaverillani niin minä, kaveri #1, kaveri #2, ja kaverin #1 isoveli tuhoamme heidän legojaan ksoka aina kun olen heillä kaverin #2 kanssa niin alkaa hirveä ydinsota. : DDDDD

tetra
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulla on niin paljon kaupasta ostettuja Legoja etten jaksa luetella niitä, mutta ainakin niitä on noin 120 erilaista. Ohjeita löytyy laatikollinen. Sekalaisia Legoja on noin 2,5 isoa laatikollista. Niin ja minulla on myös Lego kaupunki (oma tekemä) se on biljardipöydän kokoinen. Legoista tehty palatsikin (oma tekemä) löytyy, se on sellaisen ison harmaan alustan kokoinen. Voin muuten kertoa mistä sarjoista minulla on legoja: Star Wars, Indiana Jones, City, Power Miners, Racers, Toy Story, Pirates, Space Police, Lego System, Creator, Atlantis, Technic ja Bionicle. Lego wii pelejäkin on tässä niitä: Lego Indiana Jones 2, Lego Batman ja Lego Star Wars Complete Saga.

"Tetra Kaloista Paras"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat