Mitä tekisit jos..?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli ensimmäinen käyttäjä (minä) sanoo jonkun tilanteen, missä olet, ja sinä kerrot mitä tekisit, ja sitten laitat seuraavan tilanteen ja seuraava vastaa siihen jne. Asioitten ei tarvitse olla totta, jos vaikka joku sanoo jotain töihin liittyvää tilannetta, ja sinä olet vasta koulussa, voit kuvitella, että olet töissä.

Esim:

Käyttäjä 1: Joku laittaa sinun huomaamatta laukkuusi kaupasta esineen, ja hälyttimet rupeavat soimaan. mitä tekisit?

Käyttäjä 2: Laittaisin tavaran paikalleen, ja juoksisin pois. Joku tyyppi sieppaa sinut. Mitä tekisit?

Ja niin edelleen.

Ensimmäinen tilanne:

Myöhästyit töistä. Pomo kutsuu sinua luokseen ja kysyy miksi olit myöhässä. Mitä teet?

Sivut

Kommentit (413)

Vierailija

Antaisin repiä, ei ole minun lehteni...

Nxt: Mitä tekisit jos astuisit maamiinan päälle vahingossa. Jos nostat jalan pois miinan päältä niin PUM! Räjähdyksen laajuus on 10m. Kukaan ei ole lähellä auttamassa sinua. Eli mitäpä teet?

Vierailija

Riippuu tilanteesta.Jos olisin kaukana pysyisin paikallani mutta jos hän olisi lähellä juoksisin ja tönäisisin häntä.Jos minulla on kännykkä,juoksisin piiloon ja soittaisin poliisin

NXT:Olet autossa.Olet ajanut kolarin ja auto palaa.Kyydissä on kaverisi.Sinulla 1 minuutti aikaa ennen kuin auto räjähtää.Ehdit pelastaa vain toisen.Itsesi tai kaverisi.Kumman pelastaisit;)

Vierailija

Soittasin jonnekin ja sanoisin mitä on tapahtunut.

Mitä tekisit jos olisit aino ihminen sillähetkellä mailman korkeimmassa talossa ja se olisi kaatumassa ja kännykkä ei toimisi korkeuden takia.

Vierailija

Rupean valittamaan opelle.

next:Näet tyntemattoman ihmisen repimässä pikuuveljeäsi tai siskoasi mukaan väkisin ja sinun piti vahtia häntä. mitä teet

Vierailija

Soittaisin poliisille, että ottaisi käsiaseen haltuunsa.

Next: Olet yksin kotona ja tuntematon mies murtautuisi sisään.

Vierailija

Riippuu tilanteesta.Jos olisin kaukana pysyisin paikallani mutta jos hän olisi lähellä juoksisin ja pelastaisin hänet .Jos minulla on kännykkä, soittaisin poliisin.

NXT:Olet autossa.Olet ajanut kolarin ja auto palaa.Kyydissä on kaverisi.Sinulla 1 minuutti aikaa ennen kuin auto räjähtää.Ehdit pelastaa vain toisen.Itsesi tai kaverisi.Kumman pelastaisit;)

Vierailija

Riippuisi siitä paljonko rahaa vietiin. Jos vain joku pari euroa niin ei sillä kannattaisi poliisia vaivata. Jos menisi suuri summa niin rikosilmoitus pitäisi tehdä tai napata roisto itse.

Nxt: Ulkona soi yleinen hälyytysääni säteilyvaaran takia. Venäjällä on räjähtänyt ydinvoimala ja säteilylaskeuma tunkeutuu ympäri Eurooppaa. Jos jäät pihalle, altistut voimakkaalle säteilylle joka aiheuttaa vakavia sairauksia. Olet kuitenkin juuri hälytyksen aikana keskellä metsää. Ja vaikka pääsisit lähimpään suojaan, joka on 2 kilometrin päässä, kerkeät altistumaan suurelle määrälle säteilyä. Joten mitäpä teet, jotta et sairastuisi tappaviin tauteihin?

Vierailija

Rankku08 kirjoitti:Varmaankin lätisin limettiin.Minä ainakaan en mahtuisi siihen vihreään sitrushedelmään (Limetti on hedelmä) ja Rankku08 ei laittanut kysymystä joten vastaan edelliseen. Eli en tekisi kunpaakaan vaan katsoisin miten tilanne kehityy ja tässä ne vaihtoehdot mitä tekisin jos tilanne kehittyisi niillä tavoin:

1. Jos hän lähtee muualle minä menen ystäväni kanssa mahdollisimman nopesti ulos ja soitan ystäväni kännykällä poliisillle.

2. Jos hän tulee ihan viereen alan puhumaan hänelle niin kuin olisin joku terapeutti eli esim. Miksi teet näin? jne. Siitäkin seuraisi kaksi mahdollista tilannetta eli joko hän kuuntelee järkipuhetta ja antaa aseen minulle ja laitan sen pois ja sitten menemme kaikki kolme ulos ja hän antautuu tai sitten hän...no tiedätte kyllä

3. Jos hän jää sinne ampumaan minä rehellisesti sanottuna lähtisin karkuun.

Sitten seuraava:

Mitä tekisit jos tulisit kotiin ja joku perheenjäsenesi löytyisi haavoittuneena lattialta ja vieressä olisi veitsi sitten katsot taaksesi ja siellä on joku hullu aseen kanssa?

Vierailija

Jaha, jaha. Jos talossa ei olisi ketään muita, niin tietysti vetäisisin sitä tyyppiä turpaan, ja potkaisen pihalle.

Next. Joku penkoo jollakin leirillä matkalaukkuasi, ja siellä on huippusalainen päiväkirja, jossa ei ole lukkoa! Mitä tekisit?

Vierailija

Varmaan epätoivoissani huutaisin jotakuta auttamaan.

Seuraava:Tulet koulusta kotiin linja-autolla. Puolivälissä huomaat astuneesi väärän linja-autoon joka menee t oiselle puolelle kaupunkia. Mitä teet?

Vierailija

jäisin siihen koska jos lähtisin karkuun se ampuisi minut

next:jos olisit yksin metsässä ja näkisit karhun syömässä lähellä

Vierailija

seuraava olet huvipuisto laitteessa raketti ja suoja osat jotka varmistavat ettet tipu kyydistä irtoavat eikä kukaan huomaa sitä ja laite on juuri lähtemässä.

Vierailija

Kiljun niin että henkilökunta kuulee ja pysäyttää laitteen, samalla hyppään laitteesta pois, sehän ei ollut ehtinyt lähteä, eikä esteenä olisi ollut mitään.

Seuraava:Olet kaupassa ja maksat ostoksesi kympin setelillä, saisit vitosen takas, mutta kassa antaa kympin, mitä teet?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat