Metallica

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Muinka moni tykkää Metallicasta? Minusta se on tosi hyvä. Minulla on pari sen levyä ja oon kuunnellu niitä aika paljon.

Kommentit (3)

Vierailija

Gääh taas musiikkiin liittyvä topic tämänkin olisi voinut laittaan wonderlustin musiikki topicciin. ja tykkään metallicasta

Vierailija

Ai että tykkäänkö? NO IHAN HIRVEESTI. Mua kovempaa Metallica-Fania tältä sivustolta saa etsiä! On julisteita seinät täynnä, paitoija, pipoja, lippikksii, KOKO TUOTANTO (SIIS IHAN KOKO. SINGLET JNE)Meen keikalle ens kesänä ja kaikkee muuta härpäkettä. Olen siis toodella kova fani. Mun mielest James laulaa tosi hyvin, vaikka muut meidän luokkalaiset haukkuu sen lauluääntä.

Ja Kirk Hammetin kitaransoitto taidot.. Aaah, Se on mahtava.. Siis sanon vain nämä asiat, jotk on tiivistelmä mun faniudesta: Metallica ROCKS 4ewer. Nyt en jaksa pitempää liturgiaa kirjottaa, koska on kiire : D....

Ja edelleen kaikki musiikkiin liityvä Wondy Tädin (Eli toisin sanoen Wondy-Tätösen) musa Topickiin.....;) (Ja sori kirjotusvirheet, ei oo aikaa tarkistaa :D)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Voi hyvänen aika näitä topicceja!! Ei olisi tarvinnut taas tehdä uutta musiikki-aiheista topiccia, koska Wonderlustin Musiikki-topicciin kuuluu KAIKKI MUSIIKKIIN LIITTYVÄ!! Kaikista eri bändeistä, kappaleista ja soittimista jne. Kaikki mitä musiikista tulee mieleen vaikka että "tykkäättekö musiikista?" kuuluu Wondyn Musiikki-topicciin, EIKÄ omaksi pikku-topiciksi. Muutenhan nämä sivut alkavat taas painua pohjamutiin.

Itse en pidä Metallicasta, joten en myöskään kuuntele sitä.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat