Runescape

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuinka moni pelaa runee(mä en ainakaan) minusta se on huono. Monien mielestä se on hyvä koska siellä on 10 000 000 pelaajaa. (vastatkaa)!!!!!!!!

Kommentit (6)

Vierailija

siis rune keskusteluja on miljoona. tiesitkö että täytät tämän foorumin turhilla keskusteluilla. Toivoisin että et enää tekisi tämmöisiä aiheita.

Vierailija

Donald-91 kirjoitti:

jackky kirjoitti:Kuinka moni pelaa runee(mä en ainakaan) minusta se on huono. Monien mielestä se on hyvä koska siellä on 10 000 000 pelaajaa. (vastatkaa)!!!!!!!!

<br />

Älä tee tällaisia topicceja, joista on jo lukematon määrä topicceja ennestäänkin! Minäkään en itse pelaa. Ja ihmettelyä sen suhteen, miksi olet tämän topicin tehnyt, lisää se, että mikäli et kerta pidä itsekkään koko pelistä niin miksi teet siitä sitten kokonaisen topicin?? Topic ja viesti on ihan eri asioita keskenään.<br />

<br />

Siru05 kirjoitti: "siis rune keskusteluja on miljoona. tiesitkö että täytät tämän foorumin turhilla keskusteluilla. Toivoisin että et enää tekisi tämmöisiä aiheita."<br />

Olen samaa mieltä. Kun aiheesta on jo yksi topic, ei enää uusia versioita tarvita. Ja se on tosi, että sivut vain täyttyvät turhaan tämänkaltaisista moneeenkertaan tehtävistä pikku-topiceista. Kuten Siru05:kin, niin myös minä, ja kaikki muutkin jotka haluavat näiden sivujen pysyvän kunnossa toivon, että et tekisi enää tämmöisiä topicceja.

joo ihan turha näitäkin on vaik kuin hirveesti

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jackky kirjoitti:Kuinka moni pelaa runee(mä en ainakaan) minusta se on huono. Monien mielestä se on hyvä koska siellä on 10 000 000 pelaajaa. (vastatkaa)!!!!!!!!

Älä tee tällaisia topicceja, joista on jo lukematon määrä topicceja ennestäänkin! Minäkään en itse pelaa. Ja ihmettelyä sen suhteen, miksi olet tämän topicin tehnyt, lisää se, että mikäli et kerta pidä itsekkään koko pelistä niin miksi teet siitä sitten kokonaisen topicin?? Topic ja viesti on ihan eri asioita keskenään.

Siru05 kirjoitti: "siis rune keskusteluja on miljoona. tiesitkö että täytät tämän foorumin turhilla keskusteluilla. Toivoisin että et enää tekisi tämmöisiä aiheita."

Olen samaa mieltä. Kun aiheesta on jo yksi topic, ei enää uusia versioita tarvita. Ja se on tosi, että sivut vain täyttyvät turhaan tämänkaltaisista moneeenkertaan tehtävistä pikku-topiceista. Kuten Siru05:kin, niin myös minä, ja kaikki muutkin jotka haluavat näiden sivujen pysyvän kunnossa toivon, että et tekisi enää tämmöisiä topicceja.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Alotin runescapen vasta ja ostin itselleni memberin. Tyyppi on level 61 ja str 53 ja attack 52 :)

Löysin mahtavan videon chaotic maulilla pkttamisesta! olisi kiva omistaa tuollainen.

youtube.com/watch?v=jig3jX6jy-s

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat