Maailman ärsyttävin hanhi : Hannu hanhi.......

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Voi saa, että se hanhenkuvatus hermostuttaa minua !! En nyt ole tekemässä riitaa kenekään kanssa, joka todella pitää hannusta, mutta minä vain en pidä siitä, kun jossain sarjoissa Hannu voittaa Iineksen ja hannu ei ikinä usko mitä Aku kertoo. Ja sitten se vielä rehentelee onnellaan. Ja vielä voittaa ihan epäreilusti, ainoastaan onnellaan. Ei tee mitää "raskasta ja vaivaloista" !!!!! Kaikki viestien lähettäjät, tehkää lista siitä, miksi hannu on ärsyttävä !!!!!!! :(

Kommentit (15)

Vierailija

Hannu on ärsyttävä.

-rehentelee onnellaan.

-voittaa pelkän onnensa takia.

-pelkää heti pienimmistäkin asioista onnettaren hylänneen hänet.

-itserakas.

-ei tee työtä elannonsa eteen.

siinä ainakin joitan asioita jonka takia Hannu Hanhi ärsyttää minua.

Vierailija

No joo, ei se Hannu nyt Aina kamala ole. Kunhan vain ei käyttäisi onneaan joka ikiseen asiaan, mitä vastaan tulee ja voittaa epäreilusti ja vie kaiken Akun nokan edestä. Mrr, ja kehtaa vielä rehennellä että "minä tein kaiken ja oikein vaivalla" vaikka hän kyllä keräsi voiton ja muut tekivät sen "vaiva" osan. Olen jopa repinyt pari Aku ankka- lehteä vain siksi, koska Hannu ärsyttää minua ja rupean säälimään Akua.

Ps. Tosin niissä sarjakuvissa, jossa Hannu ei niinkään voita, on hauskaa lukea. Sitten on mukava lueskella kaikkea hauskaa sarjasta.

Vierailija

Inhottaa välillä, kun Hannu ei tee mitään hyödyllistä esimerkiksi käy töissä, ja voittaa aina jotain aina kun menee jonnekkin!

Vierailija

Ulappakeiju. kirjoitti:Hannu on ärsyttävä.<br />

-rehentelee onnellaan.<br />

-voittaa pelkän onnensa takia.<br />

-pelkää heti pienimmistäkin asioista onnettaren hylänneen hänet.<br />

-itserakas.<br />

-ei tee työtä elannonsa eteen.<br />

siinä ainakin joitan asioita jonka takia Hannu Hanhi ärsyttää minua.

samaa mieltä mutta silti jotenkin pidän hannusta ja vielä se että hannu ärsyttää akua ja saa akun aina pulaan

Roope Ankka 2
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

se on myös niin röyhkeä kerskailee onnellaan olen melkein repinyt sellaiset tarinat missä aku onnellisena uurastaa että saisi ostaa iinekselle jotain kivaa mutta lopussa hannu aina ilmestyy kun sitä vähiten kaivataan alkaa leuhottaa ja lopulta saa aina iineksen hyvälle mielelle ja aku rukka saa aina vaan kärsiä mrrr

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ja minä en pidä siitä, että teit aika turhan topicin:I Sitten asiaan. Hannussa tyhmää on hänen hyvä onnensa. Muita juttuja en kyllä hänessä niinkään vihaa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Hannu on kyllä hyvin itserakas ja rehentelvä, mutta jotenkin onnistui Rosa kuitenkin saamaan hänestä hetkeksi edes hieman mukavan hahmon (Kolmois tikliaisen merkki)...

Vierailija

Hannu on kieltämättä aika ärsyttävä, mutta mielestäni sellaiset luvut, joissa hannu ja aku kilpailee iineksen suosiosta, on kivoja. Niitä on hauska lukea.

Vierailija

Hannun persoona on tuollainen että saattaa joitain ärsyttää rehentelyllä ja jatkuvalla onnellaan.Loppujen lopuksi mielipiteeni on että Aku vie pitemmän korren, vaikka hetkellisesti näyttääkin että Hannu voitti.(Iineksen suosion)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat