Haluan lukea luppuun 1988 vuoden aku ankan! Auttakaa etsimään se minulle!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluan lukea luppuun 1988 vuoden aku ankan! Tais olla numero 52. Kerto karhukoplan "parannuksesta" ja ovelasta seteleiden niputtamisesta. Auttakaa etsimään se minulle! Lähettäkää vaikka tänne foorumiin linkki tai mistä sen voi lukea. Kunhan vaan saisin lukea sen loppuun!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

No, ei varmaan kukaan täältä voi auttaa muulla tavalla, kuin sanomalla mistä sen voisi ostaa. En tiedä yhtään mistä sellaisen voisi netistä löytää.

Vierailija

Numero jota luin oli kai se 51. Luin sen kokonaan. Se sarja jäi kesken ja jatkuu varmaan numerossa 52. Haluan siis lukea numeron 52.

Vierailija

adz kirjoitti:Etsi vaikka Huuto.netistä. Mulla on kaikki vuoden 1988 lehdet.

No kun sulla kerran se varmaankin on, niin säähän voit alkaa kirjottaa sitä tänne kokonaan...hehee. No ei ehkä. Mutta jos viittit ettiä sen hyllyiltäs ja sanoa vaan mitä siinä tapahtuu. Niin kuin tiivistelmä, mihin se tarina päättyy. Kitooos vastanneille!

Netistä en mä mitään osaa tilata tai ostaa.

Vierailija

Älä lisää viesteihin linkkejä tai kuvia

Älä sisällytä kirjoittamiisi viesteihin linkkejä, jotka vievät Aku Ankan sivuston ulkopuolelle. Älä myöskään liitä viesteihisi kuvia.

Tuon nappasin tuosta keskusteluohjeista jotka toivon mukaan olet lukenut.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei ole mahdollista lukea sitä mistään jos sinulla ei ole sitä. Mistään ei löydy kokonaista tarinaa(netistä). Sinun pitäisi löytää se numero jostain kirppikseltä yms.

PS.Linkitys on kielletty. Kai sinä sen tiesit?

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Siis luulin, että täältä Aku Ankan sivuilta olisi löytynyt kyseinen numero. Siitä siis linkki. En itekkään osaa mitään linkkiä tehdä. Ja oon niin hidas kirjottaja, että laitoin pikkusiskon kirjottaan tänne tän kysymyksen.. Tietysti se meni tekeen taas jotain väärin.

Vierailija

Siinäpä se. adz puhu asiaa. Menppäs s.p huutonettiin ja etsi sieltä 1988 akuankka lehdet ja osta ne :)

Sielt ainakin löytyy(ehkä) Divari on toinen hyväå paikka :D

Vierailija

s.p. kirjoitti:Haluan lukea luppuun 1988 vuoden aku ankan! Tais olla numero 52. Kerto karhukoplan "parannuksesta" ja ovelasta seteleiden niputtamisesta. Auttakaa etsimään se minulle! Lähettäkää vaikka tänne foorumiin linkki tai mistä sen voi lukea. Kunhan vaan saisin lukea sen loppuun!

Ja se oli jatkosarja. Luin ekan sarjan, mutta haluisin lukee sen jatkonkin myös. Ettei tää jää kalvaan koko loppuelämää...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat