Aku Ankka Ekstra - 2/2009

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

hmm. Mites menee ? :D

Kommentit (9)

Vierailija

Minusta tuo Villimpi Pohjola oli Ekstrojen erikoisnumeroista paras tähän mennessä, koska tarinat olivat sellaisia, jotka soveltuvat tähän aikaan vuodesta talveen. Ja minusta oli kiva lukea se alkuperäinen Tony Strobl piirtämä Hukka Hallava -tarina, josta sitten Daan Jippes piirsi oman versionsa Carl Barksin saman käsikirjoituksen pohjalta. Olen toki lukenut myös Jippesin version ja ovat nuo molemmat aika samanlaisia.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Kyllä se Ekstra oli hyvä ja kyllä se oli minunkin mielestä paras Ekstra ekstra lehti mikä on tullut. Ensimmäinen tarina oli meielestäni paras, odotin kyllä kuitenkin vähän pelottavampaa tavaraa.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Lehti oli hyvä. Mielestäni on huvittavaa, kun Ankkalinnalaiset pilkkivät ongilla. Susi olisi saanut olla pelottavamman näköinen.

Vierailija

Juu, minäkin aloitin Extran tilaamisen. Minusta tuo Villimpi Pohjola lehti oli tosi hyvä. Mutta siitä EI KUMMINKAAN olisi tarvinntu tehdä uutta topiccia.

Sami-96

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Hei!

Tuo ekstra oli loistava. Vaikka johtosarjan olin jo lukenut ennestään.

Jippes ja Strobl siis ovat tainneet tehdä kaksi ihan samaa tarinaa?

Minkäköhän takia..

Stroblin tarina on muistaakseni alkuperäinen, vai..

ÖÖ.. olen tainnut erehtyä aika pahasti, sillä miten olen voinut lukea kaksi samaa tarinaa kahdelta eri piirtäjältä..

Pienen pelkäsin tämän ekstran tarinaa, mutta enää en..

Ihan hyvä ekstra siis.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat