Kuinka monen € arvoinen on vuoden 1976 akkari?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

?????!

Kommentit (9)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei ole mitenkään arvokas. Tänään kävin kirppikseltä ja löysin 197e vuoden lehden ja se maksoi 10snt.

PS.Yhdyn edellisiin ja sanon, että tämä on turha topic.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siis yhäkään, voisiko tätä spämmivirtaa hieman edes hillitä? Ihme, kun tuollaiselle ei ole porttikieltoa tullut, kun tällaista kirjoittelee. Yhäkään, kaikkea tekstiä ei ahdeta otsikkoon, ja pikkukysymyksille ei tehdä omaa topiccia. Otsikon täytyisi olla vain välttämätön, ja itse viestin sisällössä taas pitäisi jotain olla, eikä vain läjäpäin huuto- ja kysymysmerkkejä. Ei ole kovinkaan kivaa nähdä aloitusviestiä, jos se tuollainen on.

1976 Aku Ankka-lehti ei ole paljoa minkään arvoinen. Arvo on noin 50 snt - 1,50€. Itse ostan noita ainoastaan max. 20 snt/kpl. En viitsi niin paljoa lehdestä maksaa, vaikka hieman vanhempi olisikin. Huutonetissäkin myydään noita alle 1€/kpl, jos divaria ei lähellä ole. Eli ei se nyt mikään arvokas ole.

Vierailija

Joo, ei ole mikään arvokas, mutta kyllä priimakunnossa voisin itse pulittaa pari, kolme euroa. Itse sain vuoden 1976 vuoden akkarin juhlanumeron ilmaiseksi. Onko tämäkin parin euron arvoinen, jos sitäkään?

Vierailija

joo, olen sitä mieltä, että tämmöinen kekskustelu on ihan hyödytön. Tiedon voisi saada muualtakin ja juuri niinkuin Akuhullu97 sanoi, viestiin ei tarvitsisi laittaa pelkästään huuto- ja kysymysmerkkejä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat