Toivesarja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minkä Carl Barksin sarjan toivoisitte Aku Ankka lehteen?

Minä toivoisin Aku Ankka ja zombi tai Joulu Karhuvuorella. :)

Kommentit (11)

Vierailija

Elkku kirjoitti:Tuon Ryytimaan. Ensinmäinen Carl Barksin kokonaan omatekemä Aku tarina. Se olisi kiva lukea.

Se tosiaan olisi kiva. Meillä on neljä "minä-kirjaa" ja aika monia Barksin tarinoita muutenkin

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

EHkä kirkon torinin huilunsoittaja koska en oo lukenu sitä pitkään aikaan ja ois mukava taas lukee se täydellinen tarina. Siinä on mun mielestä hauskaa se että koko seikkailu alkaa sillä että roope haluaa kastata hänen huilunsa onnenveteen jottei sille tapahtuisi mitään, mutta miten kävikään? Ei ihan Roopen toive toteutunut kun joutui huilu tuollaiseen seikkailuun.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En noista Barksin sarjoista niin osaa sanoa, mutta kaksi muuta toivetta kyllä olisi. Ja ne ovat 1998 ilmestynyt "Se alkoi pihapuusta" ja vuonna 1996 viimeksi julkaistu tarina "Notredamen huilunsoittaja"!!

Ne ovat mielestäni kaksi ehdottomasti kautta aikain parasta Aku Ankka -tarinaa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

En osaa sanoa. Joulu Karhuvuorella olisi ihan ok. Olen lukenut myös parempia Barks-sarjoja, mutta nyt ei tule nimet mieleen. Kyllähän niitä joskus ulee Akkareihin.

Vierailija

Juu mullekkin on ihan sama mitä Barksiä kunhan vaan tulee Barksiä.Vaikka niitä Klondike tarinoita olisi kiva lukea

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat