Mistä rahat?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miten te keräilette aku ankkoja, kun ne ovat niin kallita? Minulle tulee aina semmoinen olo, että rahaa meni taas ihan liikaa...

Mitä mieltä te olette?

Sivut

Kommentit (18)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ennen oli minullakin olo, että liian kalliita ovat, mutta nykyisin rahaa tulee, mutta meneekin vain siihen. Ankkoja ostan halvalla divarista, siinäkin voittaa yleensä yli tuplarahat, kun kaupasta ostaisi. Kovakantisia varsinkin ostan mieluusti divarista, niin kuin Taskukirjoja, Albumeita ja kaikkea muutakin! : D

Rahaa saan tekemällä kotitöitä, keräämällä pullot, mitä sattuu eteen tulemaan, löytämällä rahaa, ja saan vielä kuukausirahaa. Kyllä siitä sen verran rahaa saa, että pärjää.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä saan rahaa siitä ku teen kotitöitä(imuroin, siivoon huneen, siivoon vessan yms.) ja se lasketaan sitten mun kuukausi rahaan. Yleensä saan sellaset 20€ kuukaudessa mutta se summa pöyrii kuitenkin siinä 17-25€ välillä. Saan 10€ siitä ku pesen vanhempien auton sisältäpäin. Teen naapureille pihatöitä. Etin pulloja(tietnkin). Niillä rahoilla mä ne Ankat yleensä ostan.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

No, minä saan taivuteltua vanhemmat ostamaan, mutta koska pyydän kai liian usein joudun kuitenkin itse yleensä ostamaan.

Vierailija

Aika erikoista saada rahaa hammas- ja naamapesusta. :) Vähä oisin rikas jos noin ois!

Mä en saa oikein rahaa mistään, en viikko enkä kk-rahaa, enkä kotitöistäkään, mutta saan joskus rahaa koenumeroista, ja toikkarista, mutta saan aina rahaa kun tarvitsen, ja mikäs mukavampaa, saan myös lahjarahoja ja säästän paljon.

Vierailija

Tekemällä töitä, kuten käymällä kanalassa keräämässä munia, ajamalla kesällä ruohot (meillä on tosi iso piha), puuhommista, ja kesällä käyn aina kesätöissä sukulaisilla ja vielä meidän maatilalla.

Itse en saa viikko/kuukausirahaa. En saa myöskään kokeista rahaa, todistuksesta saan kyllä vitosen.

Vierailija

Kalliitahahan ne ovat, mutta kun ainakin yleensä sukulaiset ja äiti ne julkaisut kustantaa! Ja rahaahan saa tekemällä töitä!

Vierailija

no tuleehan sitä joskus ajateltua,että kuinka monta sataa euroa noisakin on kiinni mutta onneksi niitä voi myös myydä eteen päin.

nyt en ole vähään aikaan ostanut ankkareita sillä suurin osa rahoistani menee lasketteluun ;D

Vierailija

Itse saan hampaanpesusta rahaa 10 senttiä yhdestä kerrasta. Naamanpesusta 50 senttiä yhdestä kerrasta ja vielä viikkorahaa 5 euroa viikossa. Lisäksi etsiskelen kaikenlaisia pulloja mistä saan pantit ja tulee sitä löydettyäkin rahaa aina välillä. Kyllä sitä rahaa tulee, että kuukausittain voi käväistä divari katsastamassa.

Vierailija

Sori tuplapostaus, mutta silln kun löydän jostain Akuja niin saan joskus äitini taivuteltua ostamaan sen. Ja kirppareilta ostan yleensä kovakantisia mitkä maksaa noin 5€

Vierailija

Kotitöistä saan kaikkein yleisimmin rahaa. Kesällä nurmikon ajelu sekä kotona että isovanhempien luona ja myös yhden toisen luona. Silloinkin saan rahaa jos teen "tehoja" jääkiekossa.

Yleensä pyrin ostamaan ankka tuotteita suurimmaksi osaksi itse, mutta kyllähän se kelpaa jos äitee suostuu ostamaan sen minkä haluan :)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse en saa rahaa nykyään muusta kuin koulumatkatuesta ja opintotuesta, joten maksan niillä. Ja onhan mulla muutenkin rahaa aika paljon jo ennemminkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat