Noloimmat/tyhmimmät tekosi.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En löytänyt tällaista topiccia,joten tein nyt sellaisen itse. Täällä olisi tarkoitus kertoa noloimmat tai tyhmimmät tempauksesi.Toki myös voi kertoa jonkun muun tempauksia,mutta muiden asiat nimettömänä,eikös niin. itse kirjoitan ehkä myöhemmin,koska en tällä hetkellä muista kuin yhden hirveän nolon jutun.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kysyin kerran kaveriltani, että voiko hän kävellä kanssani kouluun. Kun odotin häntä kerrostalon pihassa, niin aioin pelästyttää hänet ja menin kulman taakse odottamaan häntä. Sieltä tuli joku vanha mummo jota luulin kaverikseni. Hyppäsin hänen eteen ja huusin: PÖÖ! Se mummo katsoi minua vihaisen näköisesti. LOPPU.

Vierailija

No... niitä on liikaa. Kerron nyt 10 nolointa.

1. Joskus, kun olin 4-5 vuotias, ja olin perheeni kanssa uimahallissa. En tietenkään osannut silloin vielä lukea, niin menin MIESTEN pukuhuoneeseen!

2. Yrittänyt murtautua kaverin taloon, koska unohdin sinne kerran koulureppuni. Siellä oli varashälytin... ja kaamea mökä nousi, ja juoksin karkuun, ettei minua huomattaisi.

3. Tanssinut koulun pihan kiipeilytelineellä, ja romahtanut sieltä hiekkakasaan.

4. Kierinyt lumihangessa niin kauan, että olin umpilumessa.

5. Laittanut 8 vuotiaana liikaa kajaalia ja huulipunaa meikkileikissämme.

6. Viskonut valtavia lumimöykkyjä kampaamon seinään.

7. 5 vuotiaana syönyt leivinjauhetta, joka on muuten ihan HIMPUTIN pahanmakuista!

8. Harjoitellut päälläseisontaa naapurin kukkapenkissä.

9. Sotannut 3 vuotiaana värikynillä olohuoneen seinään.

10. Laulanut rokkia keskellä välituntipihaa.

ÄLKÄÄ OTTAKO MINUSTA MALLIA!!!

Vierailija

No, jos saan kokeesta 10, saan valitajonkun karkkipusiin, minkä tahdon. No, en osannut päättää, ottaisinko sellaisen Lauantai-pussin, vai Marianne-pussin. Sitten menin kysymään äidiltäni"En osaa päättää, kumman pussin ottaisin." Sit se oli joku tuntematon, ja sano,"Taidat olla erehtynyt henkilöstä.":)

Vierailija

Tuli tässä mieleen eräs toinenkin juttu. Tämä tapahtui ykkösellä. Olimme koulun kanssa luokkaretkellä syömässä jossain missä lie. No, siellä oli juomana maitoa, vettä ja jotain, mitä luulin mehuksi. Otin "mehua" ja ihmettelin, miksi kaikki ottivat maitoa kun olisi ollut mehuakin. Menin pöytään ja maistoin "mehua". Oi voi, eihän se mitään mehua ollut, vaan olutta!

VieraiIija
Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

No niitähän on paljon, että nolottaa juuri nyt!

Joskus 4-5 vuotiaana joskus kun minulla oli vieressä vessapaperia niin otin sen käteen ja MAISTOIN sitä, tuli kylmät väreet kun puraisin. >:(

Vierailija

Anteeksi tuplapost,joita pyrin välttämään. löysin jonkin "pahimmat mokat" topicin ja pyydän että tätä topiccia ei haukuta samanlaiseksi,sillä nolot ja tyhmät teot tarkoittavat eri asiaa kuin "mokat"

Vierailija

Minä tein juuri tälläisen keskustelun muutama päivä sitten. No, ei se haittaa.

Itselle ei oikeastaan ole mitään noloa/tyhmää tapahtunut, mutta väärinkäsityksiä on tullut. :D

Vierailija

Tää on nolo! Tästä on muutama vuosi. Olin jotain 9 v:

Olin menossa vessaan koska mulla oli ihan sairas hätä! En siinä kiireessä ehtinyt/muistanut laittaa ovea lukkoon. En myöskään muistanut sitä pöntöllä ollessani. Olin juuri nousemassa ja ehdin vetää pikkarit jalkaan kun joku tyttö avasi oven! Seisoin siinä sydänpikkareissa ja se tyttö vain tuijotti. Sitten aloin kirkua. Kiljuin niin kovaa kuin jaksoin ja se oli virhe. En tod. tiennyt että siellä oli välkkä alkamassa. Kaikki tietenkin tuijas mua. Myös pojat!!! Olin ihan nolona!!! =P Jälkeen päin kyllä naurattaa!

Vierailija

mulla ei oo noloo jutuu mut meidän koulun diskossa yks 3.lk:lainen oli siel sil oli lumsaa se kaatu sit isommat alko vähä kiusaa sitä sit se läks naisten vessaan itkee. olin sillo nelosel. sit se sama tyyppi leikki pienenä muovi pussilla oli silläki huvit.

Vierailija

Muutama nolo/tyhmä juttu:

1. Sanonut opettajaa kerran koulussä äidiksi tai isäksi.

2. Sotkenut pienenä seiniä.

3. Istuin joskus vahingossa kaverin pulpetille, niin kuin se olisi ollut omani.

4. Huutaa ihmeellisiä kotona.

5. Laulanut kaverin kanssa kovaa koululla "Skidimadinkkedinkkedinkkie skidimadinkkeduu I love you.."

6. Liian nolo..

7. Liian nolo..

Siin.

Vierailija

nooh, en tiiä onkotää niin kamalan noloa nyt mutta sillon nolotti ja nauratti yhtä aikaa. meillä oli koulussa uskonnon tunti ja jo tunnin alussa pari poikaa oli heitellyt minua ja kamujani sinitarroilla ym. heittely jatkui ja koska istuimme takana niin eihän ope sitä huomannu. viittasin, että sanoisin siitä opelle, sillä sinitarranm seassa oli alkanut olla nastojakin. juuri kun olin sanomassa asiaani, lenti kaulaani kiva sinitarramöykky. rääkäisin jotain ihan hirveän kuuluista, sillä olin säikähtäny ihan sairaasti. pojat vaan nauro ja mä olin kirkkaanpunainen häpeästä ja nauroin itselleni. opettaja vaan kysyi, että "oliko muuta" ja lähti hakemaan jotain monisteita. lopputunnin istuin pulpettiini vajonneena ja en voinut katsoa keneenkään, sillä olisin varmaan alkanut nauraa. silloin nolotti mutta nyt vaan naurattaa! Muistakaa, että pikkujutuille voi nauraa.(ainakin itselleen). ;);):)

Vierailija

olimme perjantaina luokassa koulun loputtua me piirtelimme kaikkea open liitu taululle minä testasin open taulu-harppia ikäväkyllä se tippu taululta lattialle ja meni rikki kaverini sanoi että ope on tulossa no piirrosten päälle vedin äkkiä tussi-taulun ja harpin laitoin tiski pöydän päälle (joka oli oven takana) ope tuli luokkaan ja sattui sitten kattoon tiski pöydälle loput voitkin arvata

yks toinen oli sellainen että oltiin kerran eräässä ladossa joka oli tyhjä siellä oli torni johon pääsi tikkaita pitkin paikka jossa oli tornin sisään pääsy oli noin 20m. päässä maasta no tieten kin portaat tippuivat jä jäimme loukkuun sinne olimme olleet siellä 1½h. kun talon isäntä tuli ja päästi meidät alas saimme pikkuisen palaverin sen jälkeen talon isännältä ja vanhemmilta

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat