Divarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuinka pitkä matka teillä on divareihin. Minä asun Turun lähistöllä, enkä edes tiedä, missä täällä on divari. Jos joku asuu täällä päin, niin voiko joku neuvoa, missä täällä on divari.

Kommentit (13)

Vierailija

Mä asun Helsingissä. Tiedän aika monta divaria/kirpparia. Yksi, jonka tiedän on kaupungin toisella laidalla. Siellä en juurikaan käy. Sitten on kaksi kävelymatkan päässä olevaa ja yksi, jolle pääsee viidessä minuutissa lähijunalla. Se on paras. Siellä on ihan hyvä Ankkavalikoima.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla on pelkästään n. 1km ja se löytyy Kontulan ostarilta, käyn välillä myös Itäkeskuksen Hansasillan divarissa koska siellä on isompi lehti valikoima.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Samppa, kannattaa etsiä puhelinluettelosta tai sitten käydä perunamaan sivuilla. Ainakin omistuisten opusten kaupasta pitäisi jotain ankkasarjakuvaa löytyä. Osoite on Sibeliuksenkatu 7. Kyllä niitä muitakin on, mutten niiden ankkapitoisuudesta ole ihan varma.

Vierailija

Minä asun täällä Perä-Karjalassa, ja lähimälle Divarille on matkaa vaivaiset 49km. Siis sama matka kuin Helsingistä porvooseen.

Vierailija

Lähimpään divariin on noin 20 kilometriä matkaa, eli ei kovin kaukana, muttei lähelläkään. Se onkin tässä ihan lähistöllä aina divari. Taskarit 2 eurosta 2,20 euroon. Hyväkuntoiset ja vanhat 4 euroa kappaleelta. Tuplat neljä euroa. Ei huono paikka, mutta tinkiä ei pysty. :(

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itseäni lähin divari (Pohjanmaalla) löytyy 30 km päässä kotoani. Kävin siellä viimeksi pari päivää sitten ja ostin yhden teemataskarin. Kirpputoreilta kyllä saa yleensä halvemmalla Akuja.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Keinonen kirjoitti:tietääkö kukaan onko Etelä-Pohjanmaalaa minkäänlaisia divareita?

On Seinäjoella. Nimeltään se on Seinäjoen lehti- ja kirjapörssi. Olen käynyt siellä nyt ehkä viisi kertaa viime vuoden ja tämän vuoden aikana.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Lähimpään divariin täältä on matkaa vaivaiset 3-5 km, verrattuna muiden saavutuksiin..

Viimeksi kävin siellä syksyllä, kun ostin 18 Taskukirjaa.

Ei mitenkään loistava divari kun katsoo taskareiden hintaa (3-4e kpl).

Tuo on nimeltään "Pohjanmaan antikvariaatti".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat