Miten päädyit näille sivuille?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse päädyin näille sivuille serkkuni kehoittamana.

Sivut

Kommentit (34)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ennen näitä uusia sivuja olin joskus kauan aikaa sitten täällä joskus käynyt, mutta uudelleen olen tänne tullut, kun viime vuonna mainostettiin Aku Ankassa näitä uusia sivuja. Hyvä että tulin :)

Vierailija

Minä, niinkuin moni muukin, näin kun Aku Ankka-lehdessä mainoksen näistä sivuista. Ja päätin rekisteröityä.

Vierailija

Siihen on kaksi eri "syytä".

Ensiksikin, tuo nettisivu-numero Aku Ankka-lehdessä innoitti minua tulemaan tänne, varsinkin kun tänne tuli foorumikin, entisissä kun sitä ei ollut.

Sitten toinen asia on se, kun äitini kehoitti minua rekisteröimään tänne, mukamas harjoittelemaan "foorimikäytäytymistä". Ja hän kun on tämän sivun ylläpidossa töissä. Ei vain koskaan kerro mitä siellä tekee.

Sami-96

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Kaveri näytti tän paikan mulle ja se ties että luen Aku Ankkaa ja pyys että mä rekkaisin tänne ja sitten rekkasin tänne.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Aku Ankka lehti mainosti. Kävin kyl ennen sitä uudistusta. Sitten käynnit loppu, mutta nyt ''löysin'' uudelleen''

Vierailija

Aiemmille sivuille päädyin hakusanalla "Aku Ankka" Googlesta. Sitten huomasin, että Aku Ankassa mainostettiin näitä ja rekkasin sitten näille sivuille. Nyt käyn täällä ainakin viikottain.

Vierailija

ajattelin,että olis hauska kirjautua tänne,ja sitten vain kirjauduin.En tiedä mistä sain sen päähäni.Hyvä että kirjauduin!

Vierailija

Siitä on tosi kauan kun ensimmäisen kerran kävin. Kaverini näytti sivut muutama vuosi sitten ja siitä asti olen silloin tällöin käynyt. Rekisteröidyin kuitenkin vasta kultaryntäyksen lopulla.

Vierailija

Itse kävin tuolla vanhallakin sivulla joskus lukemassa juttuja ja pelaamassa, mutta kun näin lehdessä mainoksen, ajattelin rekata tänne. Sinä päivänä oli aika kuuma, ja minun piti mennä heittelemään klapeja (polttopuita) peräkärrylle, niin ehdin vain rekata. Myöhemmin sitten samana päivänä kirjoitin ekan viestin.

Vierailija

Akkarissa luki: www.akuankka.fi. Ja että sivut ovat uudistuneet. En kyllä edes käynyt vanhoilla Aku sivuilla. Sitten tulin katsomaan näitä uudistuneita sivuja. Ja rekisteröidyin vasta muutaman kuukauden päästä.

Vierailija

Itse olin käynyt ennen sivujen uusiutumista täällä jo päivittäin, mutta näille sivuille löysin Akkarin mainostettua sivuja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat