Ankkaprofiilin Kuva

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli voiko siihen laittaa omaa kuvaa. Itse olen piirtänyt Kingdom Hearts II:stä King Mickey. Tahtoisin sen siihe, mutta en oo varma saako sitä siihen. Eli onko se mahdollista?

Kommentit (15)

Vierailija

Ei pysty, ei. Ja siihenkin se syy on se, että nämä ovat Aku Ankka aiheiset sivut. (Joissa tosin on pulinat-osio, ja hyvä niin). Ja joskus tällä saattaisi näkyä hieman asiattomiakin kuvia, jos voisi sen valita.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Ei pysty, ei. Ja siihenkin se syy on se, että nämä ovat Aku Ankka aiheiset sivut. (Joissa tosin on pulinat-osio, ja hyvä niin). Ja joskus tällä saattaisi näkyä hieman asiattomiakin kuvia, jos voisi sen valita.

Tuo on kyllä täysin totta!!!

Vierailija

Hyvä ettei voi oikeastaan valita omia kuvia, koska tää on Aku Ankka sivusto niin paras olla aiheeseen liittyvät avat. Ohan niitä muualla jos pulista tahtoo ja voi sitten liittää mitä vaan kuvia avaksi.

Vierailija

Harmillista, mutta ei voi laittaa. Erittäin harmillista, sillä avatarvalinnoista ei oikein mitään hyvää löydy, paitsi nyt oleva. Sekään ei oikein sovi nimimerkkiin.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Hyvä ettei voi oikeastaan valita omia kuvia, koska tää on Aku Ankka sivusto niin paras olla aiheeseen liittyvät avat. Ohan niitä muualla jos pulista tahtoo ja voi sitten liittää mitä vaan kuvia avaksi.

Niinpä, itsekin olen sitä mieltä, että tämä on hyvä näin. Vain Aku Ankkaan liittyviä kuvia. Onhan näitä vaihtoehtojakin jo monia, joista saa valita kuvan itselle.

Vierailija

sellainen mahdollisuus pitäisi olla,mutta tulisi ylläpitäjille töitä,kun monen tyypin kuvat pitäisi tarkistaa ettei tulisi kiellettyjä kuvia. :-)

Vierailija

Tätä olisi kannattanut omasta mielestäni kysyä Off-topicissa, sillä tää kuuluisi sinne aika hyvin joten mieti ensi kerralla teetkö uuden aiheen vai onko se sellainen joka on "usein kysytty kysymys".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat