Kuka on...

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Kuka on ladannut täältä Aku Ankan-nettisivuilta jonkun taustakuvan työpöydän taustakuvakseen? Jos on, niin minkä niminen?

Minä ainakin olen ladanut täältä työpöydän taustakuvaksi "Talviriemua" nimisen taustakuvan.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Enpä ole ladannut koneelleni mitään ankka-aiheista. Ja asiasta toiseen: Siinä ollaan oikeassa, että tästä topicista oli turha valittaa, MUTTA Donaldin,Wondyn ja Tehwinin työ tällä sivustolla on erittäin hyvää ja toivottavaa, mutta kuinka moni sitä onkaan kiittänyt? Itse (jos asia EI ole selvä) haluasinkin nyt kiittä Wondyä,Tehwiniä ja Donaldia heidän loistavasta työstään Ankkasivujen parantamisen hyväksi. Kiitos!

Vierailija

wierii kirjoitti:Enpä ole ladannut koneelleni mitään ankka-aiheista. Ja asiasta toiseen: Siinä ollaan oikeassa, että tästä topicista oli turha valittaa, MUTTA Donaldin,Wondyn ja Tehwinin työ tällä sivustolla on erittäin hyvää ja toivottavaa, mutta kuinka moni sitä onkaan kiittänyt? Itse (jos asia EI ole selvä) haluasinkin nyt kiittä Wondyä,Tehwiniä ja Donaldia heidän loistavasta työstään Ankkasivujen parantamisen hyväksi. Kiitos!

Kyllä minäkin kunnioitan heidän työtään täällä, mutta liika on liikaa minun mielestäni. Wondyä ei muuten ole paljoa näkynyt täällä lähiaikoina. :(

Vierailija

Itse en ole ikinä ottanut täältä taustakuvaa työpöydän taustakuvaksi. Pitää joskus varsin kokeilla, vaikken sitä pitäisikään taustakuvana kovinkaan pitkään.

Vierailija

Taitaa olla aika suosittu taustakuva se Talviriemua. Se on jossain vaiheessa nimittäin koreillut myös meikäläisen koneen työpöydällä.: D Ikävä kyllä enää en voi taustakuvaa käyttää, sillä mikään kuva ei tällä tietokoneella pysy, kun ruutu muuttuu mustaksi.

Tämän topicin tarpeellisuutta/tarpeettomuutta en ala kommentoimaan, mutta muistakaa, että hyvää keskustelufoorumia ei tee vain Wondy, Tehwin ja Donald sääntöineen ja ohjeineen, vaan kaikki käyttäjät yhdessä käyttäytymällä asiallisesti ja muita kunnioittaen.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

wierii kirjoitti:Enpä ole ladannut koneelleni mitään ankka-aiheista. Ja asiasta toiseen: Siinä ollaan oikeassa, että tästä topicista oli turha valittaa, MUTTA Donaldin,Wondyn ja Tehwinin työ tällä sivustolla on erittäin hyvää ja toivottavaa, mutta kuinka moni sitä onkaan kiittänyt? Itse (jos asia EI ole selvä) haluasinkin nyt kiittä Wondyä,Tehwiniä ja Donaldia heidän loistavasta työstään Ankkasivujen parantamisen hyväksi. Kiitos!

<br />

Kyllä minäkin kunnioitan heidän työtään täällä, mutta liika on liikaa minun mielestäni. Wondyä ei muuten ole paljoa näkynyt täällä lähiaikoina. :(

Niin, ei paljoa ole Wondyä näkynyt. Luultavsti lukion koeviikot (mikäli heillä ne nyt on) vievät aikaa. No, eiköhän Wond tänne taas kohta iloksemme saavu.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Laittakaa kaikki tällaiset yhden kysymyksen topicit Off topicciin!!Siitäkin on hoettu miljoona kertaa että nämä turhat keskustelut vievät vain tilaa paremmilta ja joiden takia foorumi menee helposti tukkoon. Rosa4tehwiniä lainatakseni: Topiccien teossa tulee käyttää sitä OMAA JÄRKEÄ! Tässä muuten lainaus hänen Ohje topicin aloitus viestistä:

0) Topiccia ei tehdä hetkessä, joten uuden topicin luomiseen tulisikin käyttää tarpeeksi aikaa ja jättää ne liukuhihnatopicit ihan suosiolla kaatopaikalle!

1) Tarkasta, onko topicin aihetta käsittelevää topiccia jo mahdollisesti olemassa?

2) Jos ei, kysy itseltäsi, onko suunnittelemasi topicin aihe varmasti hyvä ja tarpeellinen?

3) Mieti vielä uudestaan, kannattaako aiheesta TODELLA tehdä oma topic vai voiko sen sisällyttää johonkin laajempaan topicciin?

4) ALOITUSVIESTI ON TÄRKEÄ! Kirjoita topicciin mahdollisimman kattava aloitusviesti, jossa käyt ilmi topicin idea, aihepiiri, mahdolliset rajaukset ja säännöt. Ohjeiden ja selostuksen pitää olla selviä! Aloitusviestiin on erittäin tärkeää liittää myös OMA MIELIPIDE __PERUSTELUINEEN__!

5) Mieti taas, onko topic varmasti luomisen arvoinen!

6) Otsikko on aloitusviestin ohella tärkeä! Otsikon ei ole tarkoitus kertoa topicista kaikkea eikä sen pidä olla yksi sana, josta topicin ideaa ei saa ensilukemalla. Hyvä otsikko kiteyttää topicin idean lyhyesti ja ytimekkäästi. KYSYMYS __EI OLE__ hyvä otsikko!

7) Taas kannattaa miettiä, onko topic varmasti foorumille sopiva!

8) OTSIKON kieliasun oikeus on hyvän vaikutelman takaamiseksi tärkeä, joten se kannattaa lukaista muutamaan kertaan läpi ja huolitella asialliseksi ja virheettömäksi!

9) Myös aloitusviesti on hyvä lukea läpi virheiden varalta!

10) Ja lopuksi, ennen lähetystä, MIETI VIELÄ, ONKO TOPICISSA YLIPÄÄTÄÄN MITÄÄN JÄRKEÄ!!! Jos olet TÄYSIN VARMA, että topic on hyvä, laaja, käypä hyvälle ja laajalle keskustelulle ja ylipäätään foorumille sopiva, niin paina "Lähetä"-nappia.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Donald-91, nalkutuksesi alkaa käydä hermoon. Ei se nyt näitä sivuja kaada, jos yksi turhahko keskustelu on! Et sinä ole mikään näiden sivustojen pomo, kuten ei kukaan muukaan, paitsi ylläpito! Ja tähän keskusteluun EI TARVITSE perustella, koska tässä ei ole MITÄÄN perusteltavaa! Tässä pitää vain vastata kysymykseen, ja sinä et vastannut! Ikään kuin poikkesit aiheesta täysin!

Sitten asiaan. Itse olen ladannut myöskin taustakuvan "Talviriemua", sekä Leijonakuninkaan ja 101 Dalmatialaista kuvakin tuli ladattua.

Vierailija

Äääh!! Mielestäni ei aina tarvitse alkaa nipottamaan joka topicista, alkaa menemään jo melkein spämmäyksen puolelle sellainen touhu. Jos itse saisin johtaa Akkari-sivuston kulkua (ja minulla olisi lukuisia avustajia), niin sivuston keskustelufoorumi olisi varsin erilainen. Ja silloin nipottajiakaan ei pahemmin tarvittaisi (niinkuin ei tarvittaisi nytkään), järjestäisin (ainakin yrittäisin) asiat niin.

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:Donald-91, nalkutuksesi alkaa käydä hermoon. Ei se nyt näitä sivuja kaada, jos yksi turhahko keskustelu on! Et sinä ole mikään näiden sivustojen pomo, kuten ei kukaan muukaan, paitsi ylläpito! Ja tähän keskusteluun EI TARVITSE perustella, koska tässä ei ole MITÄÄN perusteltavaa! Tässä pitää vain vastata kysymykseen, ja sinä et vastannut! Ikään kuin poikkesit aiheesta täysin! <br />

<br />

Sitten asiaan. Itse olen ladannut myöskin taustakuvan "Talviriemua", sekä Leijonakuninkaan ja 101 Dalmatialaista kuvakin tuli ladattua.

Joo, siis alkaa tosiaankin käydä hermoille tuollainen valitus!!! Joillakin käyttäjillä (jätän nimet mainitsematta) puolet omista viesteistään on vain ainaista valitusta, nipotusta ym. Kokoajan ei tarvitse yrittää olla joku sankari, joka yrittää korjata sivut täydellisiksi, tällä menolla ne mielestäni vain huononevat, jotkin käyttäjät lähtevät sivuilta pois, topicceja tulee liian vähän ym!! Olisi pitkästä aikaa tosi mukava viettää sellainen "vanhan hyvän ajan" viikko näillä sivuilla.

Vierailija

Mä en ole enkä saisikaan, sillä mun kotona on vin yksi kone joka vammaa koko ajan ja mun vanhemmat eivät enään halua sitä minkä haluaisin sillä se on aika sekavan näköinen ja niiden mielestä siitä ei löydä pikakuvakkeita.

Vierailija

En ole ladannut. Nytkin on taustakuvana joku mini mitä iskä ei suostu vaihtamaan ja asettaa mulle tietokone kiellon jos mä vaihdan sen :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat