Matami Mimmi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Osaako kukaan sanoa, miksei Matami Mimmiä ole enää pitkään aikaan julkaistu Aku Ankassa? Vai onko se minulta vain jäänyt huomaamatta..? Olen kyllä nyt pari vuotta lukenut Aku Ankkaa varsin aktiivisesti, enkä muista nähneeni Mimmiä.. Mutta kiitos kuitenkin, jos joku viitsii vastata tähän typerään kysymykseeni. (:

Kommentit (3)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Matami Mimmi ei esiinny oikeastaan enään ollenkaan Akkarissa, mutta Aku Ankka ekstrassa hänet kyllä näkee. Mimmin kiinnostus on ehkä hiukan laskenut ja siksi häntä ei enään nähdä viikko Aku Ankassa. tämä on kyllä aika pieni aihe eli tästä ei olisi tarvinnut tehdä topicia vaan olisit voinnut kysyä tätä Off- topicissa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Uskon siihen, että Milla Magia on melko tehokkaasti syrjäyttänyt Mimmin. Millasta on tullut hahmo, joka osaa jotenkin kummallisesti olla ystävällinen. Tästä en oikein pidä, koska pidän Millaa noita erakkona, joka tapaa vain virkaveljiään / -siskojaan. Lisäksi hän yrittää anastaa Roopen lanttia. Siksi en pidäkkään siitä, että hän on kaveeraannut esimerkiksi Touhon kanssa.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuten Elkkukin sanoi, niin ankkanoita Milla Magia on nykyään "syrjäyttänyt" Matami Mimmin. Ja sopiihan se Milla paljonkin paremmin Aku Ankkaan kuin Matami Mimmi, mielestäni. Mutta näillä sivuillahan niitä toiveita voi esittää jutuista. Ainakin tuon Palaute-painikkeen kautta. Ja veikkaampa, että Milla on lukijoiden keskuudessa suositumpi kuin Matami Mimmi.

Olisit muuten voinut kysyä saman kysymyksen Off topicissa, koska se on tarkoitettu tällaisille yksittäisille kysymyksille. Eikä se turhaan Pulinoissa ole. Kliseistä sanoa näin, mutta silti erittäin aiheellista!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat