Harvinaisuudet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Omistatko MITÄÄN harvinaista joka liittyy Aku Ankkaan?

Itse omistan vuoden 1935 karhukopla nuken. :)

Kommentit (15)

Vierailija

Minulla on aika monta suht. harvinaista lehteä/ tai muuta juttua. Mutta kaikkein harvinaisin on ehkä vuoden -74 Disneyn iloiset perheet. Siinä kun on ne liitteetkin ja se on ihan priimakuntoinen. Arvo n. 70e. Otin divarista eurolla.

Vierailija

En tiedä ovatko muutamat vanhat Aku-sarjakuvat harvinaisia... Mutta siis on mulla varmaan jotain pikku harvinaisuuksia...

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

AKU -97 kirjoitti:Omistatko MITÄÄN harvinaista joka liittyy Aku Ankkaan?<br />

Hei!

Karhukoplaa ei olla keksitty vielä vuonna 1935.

Oletko varma, että nukke on tuolta vuodelta vai oletko kenties päästänyt suustasi jotain mitä et olisi saanut päästää?

PS. Tuttu tunne..

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

AKU -97 kirjoitti:Omistatko MITÄÄN harvinaista joka liittyy Aku Ankkaan?&lt;br /&gt;<br />

<br />

Hei! <br />

<br />

Karhukoplaa ei olla keksitty vielä vuonna 1935.<br />

Oletko varma, että nukke on tuolta vuodelta vai oletko kenties päästänyt suustasi jotain mitä et olisi saanut päästää?<br />

PS. Tuttu tunne..

Joo, sorry kirjoitusvirheeni. Nukke oli vuodelta 1955.

Vierailija

megaduck 300 kirjoitti:Mulla ei ole keräilyharvinaisuuksia mutta ehkä haluaisen sellaisen.

Sori! tarkoitan haluaisin.

Vierailija

En ole aivan varma että onko minulla mitään keräily harvinaisuutta.Ainakin minulla on taskukirja nro:1:n ensipainos

Vierailija

Minulla on Carl Barksin nimmari ekassa näköispainoskirjassa. Itse henkilökohtaisesti jonotettu. Olisi kiva tietää sen arvo. Onko kenelläkään mitään käsitystä? Vaikka en sitä kuitenkaan kyllä myy...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat