Pikku Apulainen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenelläkään vinkkejä Pikku Apulais-lampun etsintään. Tahtoisin sellaisen huoneeseeni. Valmistetaako niitä enään? Onko kenelläkään tietoa? Jos on niin laittakaapa sitten vinkkiä tännenäin.

Kommentit (6)

Vierailija

Elkku kirjoitti:adz, tietoa onko siitä monta tuhatta vuotta, kun oli viikkokisa palkintona?

Viikot 17, 18, ja 19, mm.Viikon vieras

Ankkalinnan Bulevardille pujahtanut Viikon vieras oli kadulla ajeleva auto, joka löytyi Akkarin nro 18 sivulta 8. Toimitus arpoi oikein vastanneiden joukosta seuraavat kolme onnekasta, jotka palkitaan hupaisilla Pikku apulainen -lampuilla.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla on yks sellane lamppu Kalle Ankasta mutta sitten en tiiä muita paikkoja. Niinkuin adz tosiaan sano on täällä ollut aikasemmin (alussa) palkintoina Pikku Apulainen led lamppuilla.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Joo niit oli viikkokisoissa ja mä voitin sellasen. :D Sit mun kaverin isoveli no saanu semmosen isomman synttärilahjaks :)

Vierailija

En ole kylläkään teietoinen tästä aisiasta. Olisin kyllä todella halunnut sen lampun.

(Minua ei nyt kahteen päivään nähdä täällä sivuilla)

Vierailija

Pikku Apulais lamppuja oli jopa palkintona viikkokisassa, oisin sellaisen halunnut voittaa, en ole tutkinut asiaa saako niitä mistään, yksi tapa on googlata.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat