Viikottaiset kysymykset?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Monet ovat varmasti huomanneet, että viikottaiset kysymykset ovat loppu. Tiedättekö te, milloin ne taas alkaa??

Kommentit (11)

Vierailija

Juu, olenhan minä huomannut sen, että ne lopetettiin. Eikä sillä minulle paljoakaan väliä ole, koska en minä koskaan niihin osallistunutkaan. Mutta niiden uudelleen alkamisesta en tiedä. Sitä voitte kysyä palautteen kautta.

Ja sitten asiasta toiseen. Kuten osa aiemmista tähnä topicciin kirjoittaneista sanoi, tästä on tosiaankin jo monta aihetta. Ensimmäinen tuli sinä päivänä kun uuden olisi pitänyt tulla, toinen siitä viikonpäästä, ja nyt taas yksi. Topicceja ei tehdä näin! Joko olisitte kaivaneet sen aiemman topicin ylös, taikka sitten olisitte kysyneet sitä jossain muussa topicissa, jonka aiheen katsotte siihen sopivaksi.

Sami-96

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

En usko että ne kilpailut tulee enää takas mutta se päivän kysymys tulee varmaankin takasin(tai ainaki niin uskon).

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En usko, että tulee takaisin. Toivottavasti edes päivän kysymys jatkaisi taas toimintaa. Tästä aiheesta on ollut jo ainakin yksi samanlainen keskustelu, joten tämä on vähän turha topic.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

"Hiidenkirnu" kirjoitti:En usko, että tulee takaisin. Toivottavasti edes päivän kysymys jatkaisi taas toimintaa. Tästä aiheesta on ollut jo ainakin yksi samanlainen keskustelu, joten tämä on vähän turha topic.

Olen samaa mieltä Hiidenkirnun kanssa! Myös siitä, että tämä on siinä mielessä turha topic, koska tästä samasta aiheesta on jo tehty aijemminkin. topic.

Mutta tuosta viikottaiset-kysymykset -asiasta sen verran "lisäystä" Hiidenkirnun viestiin, että asianhan voi varmistaa ylläpidolta.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

MillaMagia8 kirjoitti: Viikon vierasta? Viikon kuplaa?

Ymmärtääkseni juuri niitä.

Oma veikkaukseni asiaan on, että kaikesta säästetään tänä aikana, kun on tämä taloustaantuma vai millä nimellä kukakin sitä kutsuu. Siksi niiden kalliiden taskareiden ym. palkintojen lähettäminen lopetettiin. Eikä haittaa minua, koska niihin osallistuin vain silloin tällöin. Ja sitä paitsi tällä tuurilla ei koskaan mitään voita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat