Virheet sarjoissa

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Kuten topicin otsikostakin voitte päätellä, täällä keskustellaan erilaisista virheistä sarjoissa. Virheiksi luetellaan esimerkiksi puhekuplan väärässä paikassa oleminen ja värivirheet sekä selvät piirtovirheet. Mitään pikkuvirheitä (esim. yhden kirjaimen puuttuminen puhekuplassa jne.) ei tarvitse mainita.

Itse muistan sen, että eräässä tarinassa jonkun ankanpojan piti puhua jotakin, mutta sen ankanpojan puhekupla oli jonkun rakennuksen päällä : D. Puhuva rakennus : P.

~ Tapsa

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

lt;br />

<p />

mutta siinä oli puhekupla väärässä paikassa. Siinä muistaakseni piti yhden Ankanpojan puhua ja jonkun rakenuksen päällä oli puhekupla. :D

Minä olen huomannut ähän samanlaisen paitsi siinä Aku puhui, mutta puhekupla osoitti Roopea.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

megaduck 300 kirjoitti:vicar teki pienen virheen yhdessä jaksossa.olikin piirtänyt 4 ankan poikaa!

Aika paha virhe...Olikohan edes vahinko?

En usko että vahinko oli..jos kerran Barks on piirtäny tahallaan ainakin kerran sen Rupun niin miksei Vicarkin..

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Oon nähny aika monesti tällasii pikku virheitä kaikissa vanhoissa(70- luvun esim.), yksi hauska kohtaus oli kun oli kaksi miestä(toinen hovimestari ja toinen pahis) niin se hovimestari sano sille pahikselle jotain tähän malliin" He ovat päässeet karkuun herra??, haluatteko autonne valmiiksi" niin sitte se kupla oli sen pahiksen suussa tavallaan eli oikeestaan se pahis sano sille hovimestarille.Eiks tää kuuluis siihen painovirheet ja muuta sellasta keskusteluun, en oikee tiiä oiksko pitäny tehä uus tällane.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

megaduck 300 kirjoitti:vicar teki pienen virheen yhdessä jaksossa.olikin piirtänyt 4 ankan poikaa!

Aika paha virhe...Olikohan edes vahinko?

<br />

En usko että vahinko oli..jos kerran Barks on piirtäny tahallaan ainakin kerran sen Rupun niin miksei Vicarkin..

Niin, miksei. Ken tietää?

Vierailija

Niinpä se neljäs ankanpoika saattoi olla Rupu. :) En kiinnitä yleensä tuollasiin asioihin huomiota, mutta kyllä huomaan jos ankanpoikia on neljä ;)

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

No, vanhoissa taskareissa ankanpoikien lakit eivät pysy samana samalla pojalla tarinan läpi ja Carl Barksin tarinassa kulmikkaat munat se kansa ei siedä pyöreitä esineitä mutta silti siellä museossa oleva kompasi on pyöreä.

Vierailija

Siru05 sanoi, että neljäs ankanpoika on Rupu.

Rupua ei ole ankkamaailmassa olemassa, mutta Barks on piirtänyt joskus neljä ankanpoikaa akun perässä kävelemään... Rupu on keltalakkinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat